Gå til innhold

Gutters krav til one night stands

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg bare spør av nysgjerrighet;

Hvor pen må jenta være for at gutten sjekker henne opp for natta? Har utseendet noe å si, eller er hullet alt som betyr noe? Er det av betydning om hun er fin eller funker det selv om hun er uattraktiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Som en her inne sa. "Jeg hadde ølbriller på og dagen derpå skulle jeg ønsket at jeg hadde sveisebriller på".

Det er en grunn til at det er noe som heter ølbriller ^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Men hva hvis gutten blir liggende litt utover morgenen, kose mer og gjerne ha litt mer kosesex, er det et bra tegn? Hvis det er en man kjenner litt fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare spør av nysgjerrighet;

Hvor pen må jenta være for at gutten sjekker henne opp for natta? Har utseendet noe å si, eller er hullet alt som betyr noe? Er det av betydning om hun er fin eller funker det selv om hun er uattraktiv?

Gutter vil selvsagt helst ha en nier eller tier, men siden jenter er mindre ivrige på one night stands og rene seksuelle forhold oppstår det et påtagelig sprik mellom tilbud og etterspørsel på dette området, derfor kan selv de mest attraktive guttene godt ta til takke med en jente som befinner seg på nedre halvdel av den berømmelige 1-10-skalaen. Det varierer selvsagt litt fra mann til mann, men de fleste attraktive menn vil nok i edru tilstand skille mellom pulbar og ikke-pulbar. Så virkelig uattraktive jenter styrer man unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Morten_*

10 er supermodell og 1 er som buruglene i pondus (tegneserien)

Rett og slett en bedømming av utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men siden det finns mange sjuere og åttere som supermodeller, siden modellene velges av menn som liker menn og som derfor maskulerer modellene (les kleshengerne) med alt fra heroinlook til anorexia, og henger på dem kreasjoner, mest egnet til å skremme bort heterofile menn, kan vi heller skalere slik:

"Ti er den perfekte kvinne. Én risikerer å bli nektet adgang til søppelfyllingen. Resten fordeler seg mellom de to ytterpunktene."

Det er et kynisk system for å klassifisere mennesker, men så er det en grusom og nådeløs verden der ute, okke som. Lyspunktet er at folks preferanser er ulike, så den enes toer, er den andres firer. Men om der i en gruppe er konsensus for et tall, så må en nok lete litt for å finne noen med en annen tallforståelse.

:hallo:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

"Tommelfingerregel":

Den peneste i klassen er en åtter.

Den peneste på skolen er en nier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett
"Ti er den perfekte kvinne. Én risikerer å bli nektet adgang til søppelfyllingen. Resten fordeler seg mellom de to ytterpunktene."

:hallo:

Er det en normalfordelt mengde dette her eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Måtte smile litt når jeg leste denne tråden..

Grunnen til det er at vi hadde en diskusjon om dette på jobben idag, og det var et artig avbrekk:-)

Grunnen var at en av mennene på jobben sa at han hadde sjekket opp en firer på byen, og tatt henne med hjem...da en kvinnelig kollega utbrøt " det var godt gjort det "NN"...skal godt gjøres for en toèr å sjekke opp en firer" :-o

Hi,Hi...vi lo godt, men mannen som hadde sjekket opp "fireren" ble skikkelig sur..han er kanskje en toer for noen , og en tier for en annen. Det som er moralen er vel at det er dumt å dømme andre hvis man ikke tåler å bli dømt selv.

Og ølbriller er det ikke bare menn som har...det å gnage av seg armen for å forlate "åstedet" har nok både kvinner og menn gjort, mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en normalfordelt mengde dette her eller?

Huff, der har vi den...

Antar at det fordeler seg omtrent som med intelligenskvotient, som en bell-kurve, der firere, femmere, seksere og sjuere klumper seg sammen i midten, og at de på ytterfløyene er å betrakte som freaks. Noe som igjen forklarer hvorfor så mange som betrakter seg selv som tiere, sliter med å skaffe en date. For hvem vil vel date et misfoster? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Hehe...jeg hadde en one night stand med en gutt for snart 2 år siden,trodde dette var bare one night stand!Men helt han tok kontakt dagen etterpå og nå er vi samboere!Ville bare si at man kan faktisk treffe den rette med one night stand! :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
Måtte smile litt når jeg leste denne tråden..

Grunnen til det er at vi hadde en diskusjon om dette på jobben idag, og det var et artig avbrekk:-)

Grunnen var at en av mennene på jobben sa at han hadde sjekket opp en firer på byen, og tatt henne med hjem...da en kvinnelig kollega utbrøt " det var godt gjort det "NN"...skal godt gjøres for en toèr å sjekke opp en firer" :-o

Hi,Hi...vi lo godt, men mannen som hadde sjekket opp "fireren" ble skikkelig sur..han er kanskje en toer for noen , og en tier for en annen. Det som er moralen er vel at det er dumt å dømme andre hvis man ikke tåler å bli dømt selv.

Og ølbriller er det ikke bare menn som har...det å gnage av seg armen for å forlate "åstedet" har nok både kvinner og menn gjort, mange ganger.

haha, touchè! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes det er dårlig å klassifisere mennesker på den måten noen av dere gjør her. Ikke er det etisk riktig eller særlig pent gjort. Konsekvenser av slik tenking er at en haug med mennesker aldri føler seg bra eller fin nok, burde ikke være nødvendig. Mennesker har også indre kvaliteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Jeg synes det er dårlig å klassifisere mennesker på den måten noen av dere gjør her. Ikke er det etisk riktig eller særlig pent gjort. Konsekvenser av slik tenking er at en haug med mennesker aldri føler seg bra eller fin nok, burde ikke være nødvendig. Mennesker har også indre kvaliteter.

Nå er det ikke først og fremst de indre kvalitetene man går etter for en ONS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest strykebrett
Huff, der har vi den...

Antar at det fordeler seg omtrent som med intelligenskvotient, som en bell-kurve, der firere, femmere, seksere og sjuere klumper seg sammen i midten, og at de på ytterfløyene er å betrakte som freaks. Noe som igjen forklarer hvorfor så mange som betrakter seg selv som tiere, sliter med å skaffe en date. For hvem vil vel date et misfoster? :lur:

Takk for utfyllende svar!

Hi hi :)

Endret av strykebrett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå er det ikke først og fremst de indre kvalitetene man går etter for en ONS...

Bruk og kast mentalitet, er ikke alle som er slik vett du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Bruk og kast mentalitet, er ikke alle som er slik vett du..

Nei, alle er heldigvis ikke slik, men nå var dette en tråd om ONS. Da regner jeg med at det blir med den ene gangen etter som ONS står for ONE night stand.

Da pleier ikke indre kvaliteter, moral og samvittighet stå høyest i kurs. Da er hele poenget bare om vedkommende er pulbar der og da.

Tror ganske mange har våknet dagen derpå med bondeanger, og lurt på hva i ******* man tenkte på kvelden før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...