Gå til innhold

dating

Gjest NervousJelly

Anbefalte innlegg

Gjest NervousJelly

Viste ikke hvor jeg skulle legge denne posten, så jeg la den her.

OK. Det jeg lurte på.

La oss si at jeg er gutt og la oss si at jeg driver å spørr ut ei jente. La oss i tillegg si at hun syns veldig synd på ting. Altså at hun ikke sier nei til å date fordi hun ikke vil skuffe meg. Er det mulig?

Jeg elsker personligheten hennes men... Jeg har vært ganske så nervøs under datene så de har ikke blitt så bra(ikke så veldig dårlig heller). Så jeg har ikke fått skikkelig vist hvem jeg er.

Kan noen være så snill å si at hvis jenter ikke vil møtes, eller bare heller være venner så sier de det eller ikke svarer meldinger, for det skjærer meg i hjerte hvis denne jenta blir med ut uten å egentlig ville det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Når jeg ikke er interessert i en gutt så ville jeg ikke fortsatt og gått ut med han av medlidenhet, selv om jeg syntes han var stakkarslig.

Det kan hende at jeg ville møtt han flere ganger bare for å se om det kunne bli noe mer, selv om jeg kanskje ikke var så interessert, men rett og slett fordi han var en bra fyr og jeg ville at det skulle fungere... Hvis du skjønner:P

Du får bare fortsette å vise initiativ. Be henne med ut, gjør ting sammen og bli kjent med hverandre. La henne bli kjent med deg. Inviter henne til noe du liker f.eks, da vil hun jo se noe av hvem du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NervousJelly
Når jeg ikke er interessert i en gutt så ville jeg ikke fortsatt og gått ut med han av medlidenhet, selv om jeg syntes han var stakkarslig.

Det kan hende at jeg ville møtt han flere ganger bare for å se om det kunne bli noe mer, selv om jeg kanskje ikke var så interessert, men rett og slett fordi han var en bra fyr og jeg ville at det skulle fungere... Hvis du skjønner:P

Du får bare fortsette å vise initiativ. Be henne med ut, gjør ting sammen og bli kjent med hverandre. La henne bli kjent med deg. Inviter henne til noe du liker f.eks, da vil hun jo se noe av hvem du er.

Takk for svar. Håper det er som du sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Kommre an på jenta. Noen jenter tror dere bare er vennre selv om dere dater mange mange ganger på rad...

Her må du nok frem med balla og bli en rakrygget og dominerende mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...