Gjest gjest... Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 jeg trenger en concealer til bruk i kinnene og ellers på urenheter. har røde kinn og trenger noe som jevner ut hudfargen. den skal være så lett å smøre ut som mulig(altså ganske tyntflytende) og være fuktighetsgivende slik at resultatet ikke blir tørt og sminket. jeg er ikke gla i å bruke foundation til daglig og vil derfor at concealeren skal gjøre at ansiktet ser sunt og friskt ut. noen som har forslag? setter pris på erfaringer
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Jeg er veldig glad i YSL sin touche eclat. Bruker den på mørke ringer under øynene, og hvis jeg har noen urenheter, eller røde prikker. Men hvis du skal dekke hele kinnene dine med concealer kan det bli dyrt. Er det ingen gode foundationer som funker?
Ida* Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Jeg har litt tørr hud og har hatt problem med å finne en god concealer. Har prøvd mange! Glo sin concealer er min favoritt! YSL touche eclat fungerte ikke for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå