Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Hvorfor er det slik at noen kaster seg fra forhold til forhold, eller depper om de er single i mer enn fem minutter, mens andre kan gå år mellom hver gang de er i et forhold eller velger det helt bort? Forskere ved Karolinska Institutet i Stockholm forsket i fjor på menns redsel for å binde seg. De tok utgangspunkt i myten om at menn løper mer i motsatt retning enn kvinner når det kommer til å etablere seg. Mer fra Side2. no: Sjekk forsiden nå Forskerne fant ut at menn som forble single hadde et gen de ga nummeret AVPR1A, skriver The Times. http://www.side2.no/sexogsamliv/article2648519.ece
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Ja, jeg tror det er biologisk å være singel. Hverken moren, faren min eller noen av slektningene mine bakover har vært i forhold eller noensinne hatt sex. Men så går slektstreet vårt helt tilbaket til Jomfru Maria også, da.
Gjest strykebrett Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Til gjesten over meg her: Du vet at det går an å ha sex selv om man er singe, ikkesant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå