Gjest Tex Skrevet 30. juli 2003 #21 Skrevet 30. juli 2003 Astra, hvor bredt var stoffet ditt / sløret ??
Gjest Astra unplugged Skrevet 30. juli 2003 #22 Skrevet 30. juli 2003 Om jeg ikke husker feil var bredden 140 cm. Det var pen jarekant, så jeg gjorde ikke noe med kantene på sidene. Sløret blei rynket sammen til 12 cm (som var lengden på kammen), på toppen, og klippet og kantet til bue som på kjoleslepet. Sløret mitt er breiere enn det hos Christiane (se bilde). Astra
VesleBråka Skrevet 30. juli 2003 #23 Skrevet 30. juli 2003 Chiffon-slør er da virkelig å få tak i hos brudesalonger overalt. Kongelige bruder inspirerer ofte moten, må huske. Jeg vil også ha chiffon slør,tror jeg, prøvde et hos Tessem i Trondheim til 1700, sleplengde. Damen sa at de kostet relativt mye sammenlignet med andre slør så de var vanskeligere å selge, så hun skulle teste ut å sy dem selv for å få ned prisen. Håpe håpe.
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2003 #24 Skrevet 30. juli 2003 og alle finner sin egen stil? Hva er det som gjør at en absolutt må ha det samme som kjente mennesker har? Klarer en ikke å finne sin egen stil?
VesleBråka Skrevet 30. juli 2003 #25 Skrevet 30. juli 2003 Ja, hva er det med denne moten. Hvorfor går alle disse stilløse kjendisene rundt i disse designerklærne, de har jo ikke peiling på hverken klær eller å utvikle sin egen smak sålenge de ikke tegner og syr sine egne klær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå