Gå til innhold

Glemte å spørre.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg glemte å spørre i brudebutikken om det følger med underskjørt, eller må man kjøpe/leie det.

Hvis man skulle miste f.eks, sigarettglo å brenne hull i kjolen , hva da? Er kjolen forsikret mot sånne ting? Håper noen vet dette, for det gjør ikke jeg!!!

Don`t worry, be happy!! vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: anka den 2002-04-21 10:45 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjolen kan leveres tilbake sånn den ser ut etter bruk den, dersom det ikke står noe annet i kontrakten da.

Underskjørt følger som regel med.12

Skrevet

Der jeg kjøpte kjolen min må jeg leie underskjørt i tillegg. Du bør nok ringe brudesalongen å forsikre deg om at ditt underskjørt er reservert til dagen. icon_smile.gif12

Gjest KristinK
Skrevet

Hos Brudespesialisten i Drammen følger underskjørt med i leien, så det er ingen ting å bekymre seg for. icon_smile.gif12

Skrevet

Takk for svar!!! Men hvis jeg skulle være så uheldig og svi et hull i kjolen eller søle rødvin på den eller noe i den duren, hva da?12

Skrevet

Om du får svidd hull i en leid kjole så må du selvfølgelig erstatte den icon_smile.gif Skulle nå bare mangle icon_smile.gif Jeg har kjøpt kjole, så jeg må leie underskjørt, men jeg vet ikke åssen det er når man leier kjole icon_smile.gif 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...