Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ikke ut til å få betale for varene jeg skal kjøpe på ebay. Paypal kontoen er klar, kortet ser ut til å være bekreftet og knyttet til ebay kontoen, men ALIKEVEL går det ikke. Noe så irriterende. Får denne beskjeden:

"To complete this payment, add a debit or credit card to your PayPal account or Update your Credit Card or Debit Card."

Noen ganger får jeg også beskjed om å prøve på nytt, eller det står at jeg skal fylle ut kort nr og sånn. Når jeg fyllte ut kort nummeret osv til kortet jeg skulle betale med, som også var linket til PayPal kontoen, fikk jeg denne beskjeden:

"This credit card is already linked to your PayPal account. Please add a different card or go to the Profile tab and choose Add or Edit Credit Card to update your card information. Your card will only be charged if there is a remaining payment amount not covered by your PayPal balance"

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Først og fremst kan du logge deg inn på www.paypal.com med brukernavn og passord. På venstre side står det Paypal speeks Norwegian! Det betyr at du kan få hjemmesiden på norsk. Oppe til høyre står det US English. Trykk på den sistnevnte og du kan velge norsk utgave av internettsiden.Håper dette kan hjelpe.

Hvis ikke dette hjelper, så kan du lage en ny Paypal konto og prøve å legge detaljene dine inn der.

Lykke til!

Skrevet

Da har du registrert deg med to epost adresser fikk jeg beskjed om når det skjedde meg. Jeg måtte finne ut hvilken annen adresse jeg hadde brukt, og logge inn med den.

Hvis det ikke gikk måtte jeg be paypal om å slette kontoen og opprette en ny.

Ellers kan du overføre penger fra bank kontoen din til paypal kontoen som regnings betaling. Det tar noen dager, så kan du betale med dem. :)

Skrevet

Jeg hadde samme problem fordi jeg betalte med Visa. Plutselig ville ikke Paypal ha Visa mer. Da oppdaterte jeg card infoen, og la nummeret til master Card. har aldri hatt problemer siden.

Gjest lille_kvinne
Skrevet

Logg på paypal, slett informasjonen om kortet du har lagt til.

Legg det til på nytt.

Virket for meg sist jeg hadde samme problemet, kan hende du har flaks også :)

Gjest Bolledeig
Skrevet

Tråden er ryddet

Bolledeig (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...