Gå til innhold

Nå skal det ryddes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

bor i en leil. i en bygård.. vi er bare 2 personer og har 3 soverom (ingen bod i selve leil.) D minste soverommet har dermed blitt ansamlingsplass for alskens "rot"...dette er i og for seg ikke noe stort problem foreutenom at at vi har en balkong utenfor dette rommet og det er ikke noe særlig at evt gjester må passere dette rotet..noe som har blitt et økende problem på denne årstiden. har sett på garderobe/skyvedør, noe som hadde vært PERFECT, men synes det er så dyrt!! (dette er en midlertidig boplass så kjipt å måtte legge så mye penger i d!)

Har også oppsøkt Byggmix (e.l) og den kjellerreolen de hadde å anbefale er d mest pinglete jeg noen gang har sett (Vinglete)

Ikea har vel noen smarte løsninger som man kan sette sammen som man vil..bare så synd vi bor såå langt unna IKEA.

Noen tips? :trist:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Merete_*
Skrevet

Tja, kan jo prøve...

På nettet får du kjøpt div. hyller til å henge opp. Du får også kjøpt div. pene esker du kan ha ting og tang i. Eskene kan jo da blir en del av interiøret. Du kan jo også male eskene i en passende farge?

Du kan også kjøpe panellengder/gardiner, og skjule skrotet bak her. Mye pent som dermed kan bli en del av interiøret.

Har ikke mange nettadresser på stående fot, men sjekk ut www.ellos.no, www.nyttognyttig.no, www.jotex.no. Billige ting å finne her, ettersom dere ikke vil bruke mange penger.

Dere kan også mekke deres egne hyller ved å kjøpe materialer hos en forhandler. Kanskje dere kjenner noen handy-men som kan hjelpe til?

Og hva med å sjekke ut www.finn.no? Her er det jo MYE til salgs, sikkert også i nærheten av der dere bor. Og det er utrolig hvor mye malingsstrøk eller tøffe tapeter gjør med skap.....

Ellers så er det sant - Ikea er genialt! :fnise:

Lykke til!

Skrevet

Takk for raskt og innholdsrikt svar!

-jeg kjente jeg fikk litt frysninger når du nevnte d med gardiner for da så jeg for meg en løsning a la som min oldermor hadde foran "hullet" i kjøkkenbenken (hvor de fleste nå har en oppvaskemaskin, hehe) og d var ikke noe pent... men selvfølgelig; en litt moderne vri hadde vel muligens funka :lur:

skal sjekke ut litt av forslagene jeg nå..spennende!

takk igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...