Gå til innhold

Har du hatt en bra eller dårlig dag idag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt en dårlig dag i dag fordi jeg er i dårlig form...

Skrevet

Jeg har hatt en bra dag fordi jeg har spist middag med gode venner.

Skrevet

Jeg har hatt en bra dag fordi jeg har sovet godt og lenge (en sjeldenhet for meg), spist en god middag sammen med kjæresten min, vært på besøk hos ei god venninne og tatt sol. :)

Gjest Dora Flanica
Skrevet

En helt fin dag, tross i migrene på formiddagen. Sov lenge og gjorde husarbeid. Og så var jeg ute i skauen og jogget i kveld.

Gjest Gjest
Skrevet

Har en skikkelig drittdag! Først fikk jeg beskjed om at ekstrahjelpen som skulle jobbet fredag og lørdag ikke kan allikevel (lang historie...), så fikk jeg beskjed om at den ene heltiden min er sykemeldt enda to uker og til slutt fikk jeg en telefon om at planene for fredagskvelden går i vasken fordi vedkommende som skulle fikse billetter har "glemt" det. Kjipt! :frown:

Skrevet

Helt ok dag, formen er litt bedre..

Skrevet

Jeg har hatt en bra dag og regner med at kvelden også blir bra. I kveld skal vi ut og spise og hele dagen i dag har jeg og kjæresten ligget på stranden.

Gjest Dora Flanica
Skrevet

Hadde en ultrakjip dag idag, formen var på bånn, men det tok seg opp ut på kvelden, så nå har jeg det bra :)

Gjest *smak*
Skrevet

Har hatt en grei dag. Har fått unna litt hagearbeid som jeg hadde bestemt meg for i går. Så har jeg kost meg med serier. Så har jeg stekt lapper som jeg å samboeren har kost oss med nettopp. :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har hatt en veldig fin dag :) Kort dag på jobb, og rett på shopping etterpå. Kjøpte meg masse nye klær :)

Tur med hunden i finværet, og så tok jeg litt husvask.

På ettermiddagen kom sønnen min på besøk, til middag og masse skravling :)

Også har jeg pratet masse med kjæresten på telefon i kveld. En fin onsdag gitt :)

Skrevet

Det har vært en grei dag, men har stressa mye. Jeg måtte ordne det meste før jeg drar på ferie på lørdag morgen for i morgen jobber jeg hele dagen. Gleder meg bare til alt er ferdig og jeg sitter på flyet nå jeg.

Skrevet

Helt ok dag, burde pakket litt til hytteturen men orker ikke...

Skrevet

Har hatt en bra dag i dag. :)

Det er pga at jeg hadde en produktiv dag på jobben, budsjettet for denne og omtrent hele neste uke ble nådd. I tillegg har det vært sol og fint vær, jeg laget god mat til meg og min sambo, og nå sitter jeg å surfer og slapper av(en sjeldenhet for meg), mens sambo er på trening.

Skrevet (endret)

Jeg har hatt en bra dag. Hyggelig lunsjavtale, behagelig kveld på sofaen med Harry Potter.

Og fornøyd med at jeg fikk fiksa opp i tett do i morges. (Blæh!) :sjenert:

Endret av hverdagslykke
Skrevet

Hatt en fin dag fordi jeg er sammen med min kjære, har kost oss på hver vår kant sammen (han har spilt tv-spill og jeg har sittet ved pc'en), og sett på filmer sammen. Koselig. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Dora Flanica
Skrevet

Hatt en utmerket dag idag. Fikk besøk, etter det slappa jeg av med dataen. Og så jogget jeg ute i skogen, og nå skal jeg dusje og så lage meg en varm kopp ingefærte og kose meg med en episode av Bones før det bærer i seng.

Skrevet

Har hatt en knalldag. Alene. Ellers i uka har jeg hatt det travelt med overnattingsbesøk, jobb og diverse. Endelig kunne jeg slappe av og gå litt på shopping. Fant akkurat det jeg søkte. Nå spiller jeg musikk som JEG liker.

:)

Skrevet

Jeg har hatt en bra dag i dag også. Har stort sett gode dager etter at jeg bestemte meg for å se etter de positive tingene, og ikke de negative. ;)

God kaffe, hyggelig gjensyn, blide unger og :sol:. :)

Skrevet

Både ja og nei...siste dag før ferie. Og det var siste arbeidsdag med super grei kvinnlig arbeidskollega som reiser til oslo i neste uke.

Ho sa alltid vi var "the dream team" på jobb og nå er det slutt :snurt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...