Gjest Gjest_Brud_* Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Hei! Er det noen som har tips om en flink make-up artist/frisør i Oslo? Ideelt sett vil jeg gjerne få gjort begge deler på samme sted, slik at jeg slipper å dra fra den ene til den andre (nok å gjøre den dagen). Hadde også vært fint å vite ca pris man må beregne for å sminke/hår. Jeg regner med å klippe/farge hos min faste frisør i forkant, men hun holder stengt på lørdager og driver ikke med sminke, så jeg må finne noen andre. Hadde blitt veldig glad for tips!
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Jeg var hos Vidar på Jan Thomas sin salong. Han var veldig flink, og jeg var strålende fornøyd. Han er blant de som sminker top model-deltakerne og sånn.
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 De på Visage er kjempeflinke makeup-artister! Her er hjemmesiden: http://www.visage.no/index.htm Vet ikke pris dessverre.
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Jeg er fan av Beths Beauty på Frogner
Gjest Glasset Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 Bettina på Look at me i VG passasjen Hei! Er det noen som har tips om en flink make-up artist/frisør i Oslo? Ideelt sett vil jeg gjerne få gjort begge deler på samme sted, slik at jeg slipper å dra fra den ene til den andre (nok å gjøre den dagen). Hadde også vært fint å vite ca pris man må beregne for å sminke/hår. Jeg regner med å klippe/farge hos min faste frisør i forkant, men hun holder stengt på lørdager og driver ikke med sminke, så jeg må finne noen andre. Hadde blitt veldig glad for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå