Gå til innhold

Til ALLE jenter...

Kamasutra

Hvor mye er gutter egentlig ønsket her på Kvinneguiden, under kategorien seksualitet?  

1. 1. Hvor mye er gutter egentlig ønsket her på Kvinneguiden, under kategorien seksualitet?

• Svært lite ønsket
      1
    • Lite ønsket
      2
    • Middels ønsket
      4
    • Meget ønsket
      9
    • Svært meget ønsket
      26

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et seksualitetsforum med bare kvinnfolk hadde blitt for kjedelig.

Ja til testosteron på seksualitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg helt ny her, men føler jeg kan uttale meg likevel siden jeg har lest ganske mye her på kg før jeg registrerte meg i dag. Jeg er veldig glad for at det er gutter/menn her inne, morsom måte å finne ut hvordan enkelte av disse vesnene tenker og meninger de har. På andre fora så snakker de liksom ikke like fult ut om seksualitet og slikt på samme måten som her inne, det er en mer friere tone her og folk virker som de ikke er redde for å svare, og ikke minst.. være ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjeldent på seksualitet, men tror det kommer av at det er for mye menn/gutter her. Selvsagt er det fint med begge kjønn slik at man får et nyansert perspektiv, men jeg synes tråden domineres av for mye gutters seksuelle perspektiv. Men, det er ingen savn fra min side å være på seksualitet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjeldent på seksualitet, men tror det kommer av at det er for mye menn/gutter her. Selvsagt er det fint med begge kjønn slik at man får et nyansert perspektiv, men jeg synes tråden domineres av for mye gutters seksuelle perspektiv. Men, det er ingen savn fra min side å være på seksualitet....

Er nok litt enig her, ja. Føler at siden domineres av gutter i alderen 15-30, og gjester. Er dette det eneste stedet og lære. tro?

Men, som en eller anen nevnte: Litt testosteron er alltid bra......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Er nok litt enig her, ja. Føler at siden domineres av gutter i alderen 15-30, og gjester. Er dette det eneste stedet og lære. tro?

Men, som en eller anen nevnte: Litt testosteron er alltid bra......

Å si at siden domineres av gutter i alderen 15-30 og gjester synes

jeg er en sterk overdrivelse. Mitt inntrykk er at den største gruppen

er kvinnelige faste brukere i alderen 17-35. Jeg oppfatter dette

som en av de mest seriøse sidene om seksualitet og at det er meget

positivt om flest mulig grupper er representert. Jeg synes det

største "problemet" er at det er for få i de eldste aldergruppene.

Jeg skulle gjerne hatt mere av erfaringene til f.eks. kvinner

og menn i aldergruppen 40-90 år. På meg virker det som om enkelte

har problemer med at f.eks. en mann på 60år diskuterer sex med ei

jente på 17år. Det synes jeg er synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er veldig viktig at det er menn/gutter her inne. ellers hadde det blitt veldig ensidig. og en sak har alltid minst to sider, så jeg synes de er svært meget ønsket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...