Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Noen som vet hvordan man lager en naturlig proteinkur for håret? mvh Tiril
Gjest lillelady Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 prøv å bland noe med masse proteiner med most avokado (bruk stavmikser e.l.) f.eks egg. Høres sikkert ekkelt ut, men jeg har prøvd meg fram med ulike ingredienser, og synes det funker bedre enn produkter man kjøper... Meieriprodukter som melk er det jo også mye proteiner i. Avokadoen pleier og gir fuktighet samtidlig som den gjør konsistensen kremaktig. Fortell etterpå hvoran det gikk!
Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Takk Skal teste det ut, og si i fra hvordan det gikk. mvh Tiril
Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 25. juni 2009 #4 Skrevet 25. juni 2009 Morn. Har testet aocado, yoghurt og egg. Fikk ikke helt det resultatet jeg var ute etter, men skal teste med andre naturlige blandinger. Vet ikke om det er proteiner håret mitt trenger, noe er det hvertfall... Det er igrunn det ytterste hårlaget som er problemet. Det ser tørt ut så også syns jeg det splitter seg litt mye. Det gjelder forøvrig hele håret. Skal prøve å finne noe naturlig å vaske det med. Har bare skylt det i vann nå i nesten to uker, også forsøke å fordele de naturlige fettstoffet i håret i håret, og det fungerer egentlig ganske bra, håret lukter ikke men må skylles hver dag. Håret ser friskt ut fra den ene dagen, til neste skylling. Og det er det nærmeste jeg har kommet på lenge med sunt hår. Spiser ikke så mye prosessert mat heller så skjønner ikke helt hvorfor håret mitt oppfører seg sånn. Andre oppskrifter eller linker noen har å anbefale for naturlig naturlig hår så kom gjerne med dem Mvh Tiril
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå