Gå til innhold

"Svigermor" og sex

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

I går var jeg hos typen og det var en av de første gangene jeg hadde møtt familien hans. Vi pleier som oftest å være hos meg, men vi bestemte oss for å være hos han denne gangen (en av grunnene var fordi moren hans mente vi aldri var hos han og at han var lite hjemme).

Vi spiste middag og vi gikk opp på rommet hans. Moren har en tendens til å ikke banke på og ”snike” seg lydløst inn på rommet mens vi er der.

Foreldrene skulle en liten tur i butikken, men vi ville låse rommet når vi hadde sex slik at hun ikke braste inn mens vi holdt på. Flaks var det; hun kom fort hjem fra butikken og prøvde å komme inn på rommet. Jeg vet ikke om hun hørte lyder fra oss eller om det var fordi vi hadde låst, men hun sa noe sånn som ”jeg tror det er på tide å gå hjem nå”.

Da typen min gikk på do kom hun inn på rommet hvor jeg satt og ville vite hvilken type jente jeg egentlig var og hun begynte å kjefte på meg om at broren var i rommet på siden av og at de bare skulle en liten tur i butikken osv. Da typen min kom ut fra doen kjeftet hun også på ham (jeg vet ikke nøyaktig hva hun sa) og ba oss om å dra.

Dette har faktisk gått hardt inn på meg. Men jeg har da ikke gjort noe galt? Hun kan vel ikke være så naiv at hun trodde vi ikke hadde hatt sex når han har sovet hos meg flere ganger osv. Det var også hun som ville at vi skulle være hos dem oftere, da må hun vel forvente at vi også har sex der.

Noen som har lyst til å hjelpe meg med å ikke føle meg som ett forferdelig menneske?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg blir 16 om et par uker og typen ble nettopp 20. Sikkert alderen det går på også, men da synes jeg hun burde tatt opp det med oss og ikke kjeftet på oss for å ha sex.

Skrevet

Og broren som satt på rommet på sidenav er 21-22 forresten :P tviler på at han bryr seg noe særlig.

Skrevet

Kan ikke si noe annet enn at jeg faktisk forstår mamman tyil kjæresten din ganske godt.

Hadde jeg hatt en sønn på 20 som hadde sex med ei jente på 15 hadde jeg reagert jeg også.

Du er veldig ung, ihvertfall til å ha kjæreste på 20

Skrevet

Jeg vil si det er unødvendig å legge seg til hjemme hos svigers og ha sex midt på dagen. Noen vil også si uhøflig.

Gjest Smaragd
Skrevet
Kan ikke si noe annet enn at jeg faktisk forstår mamman tyil kjæresten din ganske godt.

Hadde jeg hatt en sønn på 20 som hadde sex med ei jente på 15 hadde jeg reagert jeg også.

Du er veldig ung, ihvertfall til å ha kjæreste på 20

Enig

Og du begår faktisk lovbrudd i hennes hus - eller dere gjør, for du er jo ikke "lovlig" engang.

Hun er nok redd også, for at sønnen skal bli straffet om noe skulle skje.

Skjønner henne godt!

Skrevet

Det kan hende at hun reagerte fordi det å ha sex med noen som er under 15 år er ulovlig, og hvis noen anmelder det så kan han bli straffet.

Skrevet

Enig med de over meg her.. Skjønner svigermoren din godt, hun er sikkert redd for at sønnen hennes kan komme i vanskeligheter pga deg.

Skrevet (endret)

Er nok dessverre enig i de over her jeg også...

Og selv om hun vet at sønnen har sex, så trenger dere ikke å "trykke det opp i trynet på hun"....

Endret av Aftensol
Skrevet

Jeg er også desverre enig med dem over her...

Også mener jeg også at det er uhøflig å legge seg til i hennes hus, som noen sa lengre opp...

Hun kan jo selvfølgelig ikke stopper dere fra å ha sex, for det får man til på en måte bare man vil, men det handler litt om å respektere henne også... Du sier det er en av de første gangene du har møtt familien hans også... Da bør man ihvertfall respektere dem litt mer...

:filer:

Gjest ~VanDora~
Skrevet

Veldig enig med de øvrige svarene du har fått.

Du er gjest i huset og da er det respektløst å skulle gå og ha seg midt på dagen.

Det er nok litt ubehagelig for foreldrene hans også å vente på at dere er ferdige slik at dere kan fortsette å være på besøk.. :nei:

Skrevet
Jeg vil si det er unødvendig å legge seg til hjemme hos svigers og ha sex midt på dagen. Noen vil også si uhøflig.

Hvorfor i all verden er det unødvendig og uhøflig?

Jeg la merke til at hun ikke har sagt noe om hennes egne foreldre. Hvordan reagerer de på at du har en kjæreste som er mye eldre enn deg, og at du ofte har han på overnattingsbesøk osv?

Gjest Gjest_maki_*
Skrevet

Hun er nok bare litt bekymret pga du ikke er 16 enda.

Men jeg husker at dette var heeeelt normal aktivitet for meg å kjæresten min da jeg var på den alderen. På den alderen bor mange hjemme. Hvor skal man ellers ha sex ?

Skrevet
I går var jeg hos typen og det var en av de første gangene jeg hadde møtt familien hans. Vi pleier som oftest å være hos meg, men vi bestemte oss for å være hos han denne gangen (en av grunnene var fordi moren hans mente vi aldri var hos han og at han var lite hjemme).

Vi spiste middag og vi gikk opp på rommet hans. Moren har en tendens til å ikke banke på og ”snike” seg lydløst inn på rommet mens vi er der.

Foreldrene skulle en liten tur i butikken, men vi ville låse rommet når vi hadde sex slik at hun ikke braste inn mens vi holdt på. Flaks var det; hun kom fort hjem fra butikken og prøvde å komme inn på rommet. Jeg vet ikke om hun hørte lyder fra oss eller om det var fordi vi hadde låst, men hun sa noe sånn som ”jeg tror det er på tide å gå hjem nå”.

Da typen min gikk på do kom hun inn på rommet hvor jeg satt og ville vite hvilken type jente jeg egentlig var og hun begynte å kjefte på meg om at broren var i rommet på siden av og at de bare skulle en liten tur i butikken osv. Da typen min kom ut fra doen kjeftet hun også på ham (jeg vet ikke nøyaktig hva hun sa) og ba oss om å dra.

Dette har faktisk gått hardt inn på meg. Men jeg har da ikke gjort noe galt? Hun kan vel ikke være så naiv at hun trodde vi ikke hadde hatt sex når han har sovet hos meg flere ganger osv. Det var også hun som ville at vi skulle være hos dem oftere, da må hun vel forvente at vi også har sex der.

Noen som har lyst til å hjelpe meg med å ikke føle meg som ett forferdelig menneske?

Det bør vel ikke komme som noe kjempeoverraskelse på henne at sønnen hennes har sex,nei. Foreldre som sniker seg lydløst rundt og "plutselig" dukker opp på rommet er nok også de som fra før av har en liten mistanke om at noe foregår, og ønsker å sjekke om det stemmer...

Som andre her allerede har nevnt er hun helt sikkert redd for følgene dette kan ha,og det er jo forståelig. Både med tanke på graviditet og eventuell anmeldelse. Men å kjefte på deg slik, og spørre hvilken type jente du egentlig er synes jeg hun kunne spart seg. Det er faktisk hennes sønn som er "lovbryteren", og har sex med en mindreårig her.

Som mor til en sønn har hun hatt et ansvar med å oppdra ham til å tenke på at sex med mindreårige kan ha ubehagelige følger, og evt.bruk av prevensjon og lignende. Virker som om mange mødre med tenåringssønner ikke diskuterer dette med barna i det hele tatt, og når noe skjer med deres håpefulle er det jentas skyld.

Jeg forstår veldig godt at hun ikke liker dette noe særlig. Men hvis noen har gjort noe galt her så er det ihvertfall ikke deg, så hev deg over det.

Skrevet

For dere som skriver at det er uhøflig å ha seg i huset til svigers når man er på besøk. Hvor i helvete hadde dere sex når dere var så unge at både dere og partner bodde hjemme? Om dere hadde sex hos partner var altså dere uhøflige, og hadde dere sex hjemme var partner uhøflig? Skjerpings.

Skrevet

synes mange overdriver litt her jeg.

var selv 16 da jeg ble sammen med min kjæreste som var 20, og siden han bodde hjemme der i helgene (han reiste med jobben i ukedagene) og jeg var hos han i helgene så hadde vi selvsagt sex der på dagen som på natten!

svigers skjønte det nok, men la seg ikke borti det fordi!

mammaen min derimot var mer skeptisk til at jeg skulle ligge over der i starten, men det gikk over etter hvert da jeg beroliget henne om at jeg ikke ville gjøre noe jeg ikke var klar for (var sammen med han i 5 mnd før vi hadde sex).

men jeg var 16 da vi begynte med sex og jeg hadde blitt ganske irritert om svigers skulle lagt seg borti det, man skal jo få lov å ha privatliv når man er kjærester!

skjønner tankegangen til de svarene over her da siden hun enda er 15...men er det ikke og gå litt over streken at svigermor blander seg så mye borti det?

Skrevet
men jeg var 16 da vi begynte med sex og jeg hadde blitt ganske irritert om svigers skulle lagt seg borti det, man skal jo få lov å ha privatliv når man er kjærester!

Men privatlivet gjelder vel begge veier? Om jeg vil ha noen som boller rundt i heimen min inviterer jeg heller til swingers-fest. Siden dette er ganske uaktuelt, forstår jeg at man finner det upassende med bolle-lyder midt på dagen. Om man var så interessert i privatliv hadde man vel gjort det et annet sted eller ventet til det i alle fall var natt?

Gjest Elfrida
Skrevet

Hadde du hatt sansen for at svigers løp inn på soverommet sitt hvis dere gikk en tur i butikken på dagen, og at det var masse bolle-lyder ( :fnise: ) fra rommet deres når dere kom tilbake?

Skrevet
Men jeg husker at dette var heeeelt normal aktivitet for meg å kjæresten min da jeg var på den alderen. På den alderen bor mange hjemme. Hvor skal man ellers ha sex ?

Helt normalt for meg også.

For dere som skriver at det er uhøflig å ha seg i huset til svigers når man er på besøk. Hvor i helvete hadde dere sex når dere var så unge at både dere og partner bodde hjemme? Om dere hadde sex hos partner var altså dere uhøflige, og hadde dere sex hjemme var partner uhøflig? Skjerpings.

ENIG. Synes folk overdriver her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...