Gå til innhold

Hvilke blomster blomstrer når?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at mange skriver "de blomstene har ikke sesong da..." eller "de er kun å få tak i mellom ... og ... " Jeg har ikke noe kunnskap om blomster og blomstring - og klarer ikke å finne noen hjelpfulle sider på internett heller...

Skal gifte meg i juni - hvilke blomster har sesong da? Hvilke er IKKE å få tak i?

Noen som vet om det går an å få tak i lyng i juni?

:blomst:

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at mange skriver "de blomstene har ikke sesong da..." eller "de er kun å få tak i mellom ... og ... " Jeg har ikke noe kunnskap om blomster og blomstring - og klarer ikke å finne noen hjelpfulle sider på internett heller...

Skal gifte meg i juni - hvilke blomster har sesong da? Hvilke er IKKE å få tak i?

Noen som vet om det går an å få tak i lyng i juni?

:blomst:

På forhånd takk!

peoner er på sitt fineste i juni, kjempe fine. Jeg gifter meg neste lørdag og skal ha nesten bare disse nydelige blomstene, gleder meg til å se brudebuketten

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, de selger mye peoner akkurat nå :) I hagen vår blomstrer de litt seinere, men det er avhengig av hvor man bor. Foreldrene mine bor i Vestfold, der blomster de visst nå. Hos oss i Midt-Norge tror jeg vi må vente til begynnelsen av juli. Men de som er drevet fram og selges er fine nå.

Fresia blomstrer nå, men mulig den er lett å få tak i ellers også? Og hortensia. Og endel liljer?

Juni er jo fin sesong for veldig mange blomster, så du har mye å velge mellom. Men tulipaner o.l får du kanskje ikke tak i :)

Roser tror jeg du får tak i hele året.

Skrevet

Hei.

Jeg ville tatt å hørt i blomsterbutikken du skal bruke. De har oversikt over hvilke blomster som er når du skal gifte deg. Jobber selv i blomsterbutikk, og de som driver med brudebinderiet har som regel veldig god peiling:)

Skrevet

Noen som vet hva slags blomster som er i sesong i slutten av August. Bor på østlandet.

Skrevet

Jeg lurer også på blomster i slutten av august :)

Skrevet

Takk for svar! :) Tenkte jeg skulle stikke innom blomsterbutikken i morgen :):blomst:

• 11 måneder senere...
Gjest LilleLovely
Skrevet

*Dytter*

Hvilke blomster har sesong i august?

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg lurer også på blomster i slutten av august :)

*Dytter*

Hvilke blomster har sesong i august?

Prøver å dytte denne tråden på nytt, til tross for at det er tre år siden forrige dytt, og 4 år siden tråden ble opprettet :P

Men hvilke blomster har sesong i august?

Skrevet

Mange takk Kårky ;)

Skrevet

Mange takk Kårky ;)

bare hyggelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...