Hoppetaujenta Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Hvordan gjøres dette? Jeg har en TomTom som etter to års bruk sender meg ut i de underligste terrenger, ettersom den jo ikke er oppdatert på nye veier etc. Jeg er ganske grønn når det gjelder slikt; er det noen som kan hjelpe meg videre her? Jeg skal på biltur til ukjente farvann i sommer, og det hadde vært skikkelig ok med en veiviser som var oppdatert.
Gjest Marlo Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Du kan jo sjekke TomToms hjemmesider Har ikke den typen selv så kan ikke hjelpe deg med adresser o.l. Vet bare at en del oppdateringer koster penger også
Hoppetaujenta Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2009 Aha! Hjemmesider...det burde jeg jo ha tenkt på. Takk.
Gjest padawan Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 hvis den sender deg ut på ville veier er detvel strengt tatt en oppdatering av selve kartet som trengs og ikke softwaren på GPS'en.
Aftensol Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Det kommer nye oppdaterte kart hvert 3.år og disse må du betale for... DE ter nok det du trenger til gps`en din.. En programvareoppdatering vil ikke gi nye veier, men den kan feks gjøre gps`en raskere... Du skriver at din gps er 2år, så det er fult mulig at det har kommet nye kart.. Er ikke helt sikker, men jeg tror det kom nye i fjor... (gjelder for alle merker da de bruker samme firma som kjører opp de nye rutene...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå