Scarlett Skrevet 16. juni 2009 #1 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg lurer på om jeg skal få med kjæresten på en reise i jula... Hva ville du anbefalt? Jeg er åpen for både storby- og sol og bad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kaja_* Skrevet 16. juni 2009 #2 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg lurer på om jeg skal få med kjæresten på en reise i jula... Hva ville du anbefalt? Jeg er åpen for både storby- og sol og bad! Hei! Så deilig da! vi er selv et par på 25 og 26 som elsker å reise! Ifjor reiste vi til Malaysia og Thailand-det var helt fantastisk... Nå vet jeg ikke hvor lang tid dere har ,selv hadde vi tatt fri og spart opp til 6 uker men passer jo fint som 2 ukers tur også Da ville jeg tatt turen til thailand og til Koh Lipe f.eks. Helt utrolig sted! Hvor lang ferie tenker dere å ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scarlett Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 16. juni 2009 I utgangspunktet tenker jeg en uke kanskje, men er åpen for både kortere og lengere turer! Vi har litt begrenset med feriedager riktignok... men om reisemålet er bra nok, kan alt vurderes! Thailand har jeg kjempelyst til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milja Skrevet 16. juni 2009 #4 Del Skrevet 16. juni 2009 Siden dere bare har en uke vil jeg ikke anbefale å reise så langt som til thailand. Få dere et bra all inclusive hotell i egypt.Det kan anbefales! Dere får ikke storby men dere får masse sol og bad. Og et fantastisk røde hav dere kan snorkle eller dykke i:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kaja_* Skrevet 16. juni 2009 #5 Del Skrevet 16. juni 2009 I utgangspunktet tenker jeg en uke kanskje, men er åpen for både kortere og lengere turer! Vi har litt begrenset med feriedager riktignok... men om reisemålet er bra nok, kan alt vurderes! Thailand har jeg kjempelyst til Et annet alternativ er,som du nevnte,en storby! Si at man har 5-6 dager til rådighet,da er det fantastisk med en tur til Paris,Praha eller Barcelona! Vi hadde torsdag-tirsdag i Paris,bodde på et ok hotell rett v triumfbuen,tror det var 3 stjerners.. Det var en fantastisk romantisk og spennende langweekend fullt med kultur,shopping og god vin!!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå