Inger88 Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Jeg er ei jente på snart 21 og bor i Stavanger. Jeg har lyst å bli med i en dyrevernsorganisasjon der en kan jobbe aktivt for å hjelpe dyr som har det vanskelig/for dyrs rettigheter. Men jeg er hverken vegeterianer eller veganer. Så jeg tenker på en organisasjon som ikke er opptatt av at en skal være det. Synes det er naturlig å spise kjøtt, egg, melk osv. Men synes at vi skal behandle dyra bra for det om. Noen som vet om noen organisasjoner?
Gjest MåneSkygge Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Hva med dyrebeskyttelsen? De gjør mye bra for dyr rundt om i landet. De har også alltid behov for frivillige sin hjelp.
Chakoya Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Her er noen organisasjoner. NOAH - for dyrs rettigheter, Norge Nettverk for dyrs frihet, Norge Dyrevernalliansen, Norge Dyrebeskyttelsen Norge Foreningen Våre Rovdyr, Norge Selv ville jeg nok ha tatt dyrebeskyttelsen tror jeg. Men jeg ville nok også sett etter hva som var aktuelt i min by.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå