Gjest Elize Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Hvor tidlig før bryllupet er det på tide å begynne å se på blomster og når er det på tide å bestille?
Lilly-L Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Jeg begynte å se på dette kanskje i fjor liksom , men for to uker siden snakket jeg detaljer med blomsterhandleren som skal lage dette for oss. Og det er vel sånn ca. der du er nå er jeg på tickern din Så du er ikke veldig tidlig ute vil jeg si, i alle fall. Greit med alt som er gjort
Gjest Elize Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Jeg begynte å se på dette kanskje i fjor liksom , men for to uker siden snakket jeg detaljer med blomsterhandleren som skal lage dette for oss. Og det er vel sånn ca. der du er nå er jeg på tickern din Så du er ikke veldig tidlig ute vil jeg si, i alle fall. Greit med alt som er gjort Jeg har også sett litt rundt for lenge siden. Men det er vel på tide å gå innom en blomsterhandler og få ordnet det. Ja det er utrolig greit med alt som er gjort
twinklestar Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 jeg bestilte 5-6mnd før... Men aner ikke hva som er "siste" frist... Greit med alt som er unnagjort som de andre sier, saa jeg ville sjekka det med blomsterhandler naa hvis jeg var deg.
-Englefjes- Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Jeg bestilte to og en halv uke før. Ikke noe problem der jeg bestilte iallefall. Personlig synes jeg det var fint å se hva som er i sesong slik at det er lettere å se hva som blir pent sammen.
Gjest KateW Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Da jeg skulle pynte for lillesøs bestilte jeg i ekstremt god tid, også endte det opp med at kvinnfolket ikke fikk de jeg ville ha, som jeg hadde bestilt. Så dagen før måtte jeg på ranunkeljakt.... Men buketten var i boks, og den hadde ikke jeg noe med, den ble vel ble vel bestilt et par mnd i forveien.
jane_austen Skrevet 17. juni 2009 #8 Skrevet 17. juni 2009 Tror det holder lenge å bestille blomster 2-3 uker i forveien... Det viktigste er jo at butikken rekker å bestille varene som skal brukes i buketten/dekorasjonene. Jobber selv i blomsterbutikk og vi har fått bestilling på brudebukett så seint som noen dager før selve bryllupet!! Når man er så seint ute sier det seg selv at da er det ikke alltid mulig å få til akkurat det bruden hadde tenkt, og man blir nødt til å gå for enklere løsninger, avhengig av hva butikken har inne på det tidspunktet. Så bestill noen uker i forveien, så blir det bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå