Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Den nye frokostblandingen fra Quaker.. Den er vel ikke noe å satse på til frokost når man vil ned i vekt , eller ?
Chanel.No5 Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 (endret) Ikke om en vil ned i vekt, da bør mengden evt. være liten og frokosten skal være en god start på dagen med ett godt måltid. Kanskje som en helgefrokost hadde vært bedre, når en vil kose seg litt ekstra, spise litt anderledes enn en gjør i hverdagen. Her har du en oversikt over næringsinnhold i ulike kornblandinger: http://www.matvareguiden.no/sokemaskin.asp...=&fritekst= Kanskje du kan finne ett bedre alternativ for deg og din ønskede vektnedgang, selv anbefaler jeg deg havregryn/grøt! Endret 16. juni 2009 av Lotte27
Aurela Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Jeg kjøpte den en gang, fordi den så god ut. Men konklusjonen er at det faktisk er for mye sjokolade i den. Noen skjeer var det sikkert like mye "frokostblanding" som sjokolade og de siste skjeene var nesten bare sjokolade og melk.. Vet det ikke var det du lurte på da
Chanel.No5 Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Jeg kjøpte den en gang, fordi den så god ut. Men konklusjonen er at det faktisk er for mye sjokolade i den. Noen skjeer var det sikkert like mye "frokostblanding" som sjokolade og de siste skjeene var nesten bare sjokolade og melk.. Vet det ikke var det du lurte på da Tror nok dette besvarer TS sitt spørsmål siden det her er snakk om ønske om vektnedgang og sjokolade er kanskje ikke det som karaktiseres som den beste type slankemat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå