Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2003 #1 Skrevet 28. juli 2003 Jeg bruker til daglig rensegele fra Dermalogica, og har tenkt til å begynne å bruke fuktighetskrem fra samme merke. Jeg har fått prøver på denne før, men synes ikke den var noe bedre enn andre merker jeg har prøvd. Jeg har tidligere hatt noen prikker, talg ett-eller-annet i kinnene, og nå i sommer har jeg gått uten make up krem hele tiden. Og gjett: ja alt er borte og huden min er sååå fiiin, helt ren. Tror jeg aldri har hatt sånn hud før. Og dette vil jeg nå ta vare på, er så redd for å ødelegge den, så jeg lurer på hvilken skal jeg velge, active moist eller den andre "vanlige" uff kommer ikke på navnet akkurat nå,men dere som er så kjent med dette merket vet sikkert hvem jeg mener. Jeg har litt blandingshud, og har tendens til å bli blank i t-sonen. Please..kan noen hjelpe meg. Endelig har jeg fått sånn hud som jeg vil ha, og jeg nekter å ødelegge dette!
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2003 #2 Skrevet 29. juli 2003 Slike produkter ville jeg alltid spurt i en salong om hva de anbefaler, det er jo salongprodukter. Litt for dyre til at man skal prøve seg frem selv med flere er de også... Stikk innom en salong og spør de, de hjelper deg sikkert. Til blandingshud pleier de vanligvis å anbefale Active Moist, men hvis huden din er tørr også så kan det hende du trenger noe annet på natten f.eks. Gå og spør!
Ling Skrevet 29. juli 2003 #3 Skrevet 29. juli 2003 Er enig med 'gjest' her, både når det gjelder å rådføre deg med en hudpleier som kan Dermalogica og når det gjelder at mest sannsynelig er det Active Moist du skal ha. Grunnen til at huden din erså fin nå er vel fordi du har vært ute i sola endel kanskje.....? Ellers er det helt klart flere faktorer til bra/dårlig hud, som mat, vann, vær og vind og ikke minst hvordan vi har det. Ann-Karin
starie Skrevet 29. juli 2003 #4 Skrevet 29. juli 2003 Ingen kremer fra Dermalogica kan ødelegge huden din! Nå om sommeren kan det hende det er nok med Active Moist. Kjøp den først, og prøv den så kan du eventuelt kjøpe Skin Smoothing Cream senere. Du kan eventuelt bruke Active Moist i t-sonen og Skin Smoothing Cream der du er tørrere.
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2003 #5 Skrevet 29. juli 2003 Tusen takk for svar. Hudpleieren jeg pleier å gå til er på ferie, og jeg husket ikke hvasom var forskjellen på de to kremene, det var derfor jeg tenkte jeg skulle spørre her. Tenkte jeg skulle bestille gjennom nettet siden det er billigere. Noen som vet hva active moist ligger på?, og hva het den siden som de har mye fra dermalogica? jeg var på strawberry, men de hadde den ikke der, jeg tenker på den som begynner på essen...ett eller annet..
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2003 #7 Skrevet 29. juli 2003 tusen takk, Starie. Hadde faktisk håpet at du ville svare meg i denne tråden. Det virker som om du kan sakene dine. Takker!!
starie Skrevet 29. juli 2003 #8 Skrevet 29. juli 2003 Active Moist er for en normal/fet hud og Skin Smoothing Cream er for en normal/tørr hud. Begge gir massevis av fukt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå