Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og sambo skal reise 2 uker til Alanya i begynnelsen av oktober. Vi skal bo på Kleopatra Tower. Er det noen som har vært på det hotellet, og kan fortelle litt? :o)

Også lurer jeg på om det er noen som har vært i alanya på den tiden av året, og hvordan været er der nede da?

Skrevet

Kjenner noen som har vært i tyrkia på den tiden av året og jeg tror ikke du skal vente deg noe hete bølge akkuratt.Var ikke spesiellt varmt.

Gjest Kleopatra Tower
Skrevet
Hei!

Jeg og sambo skal reise 2 uker til Alanya i begynnelsen av oktober. Vi skal bo på Kleopatra Tower. Er det noen som har vært på det hotellet, og kan fortelle litt? :o)

Også lurer jeg på om det er noen som har vært i alanya på den tiden av året, og hvordan været er der nede da?

Jeg reiser til Alanya, kleopatra tower om 3 uker, kan si ifra når jeg kommer hjem om hvordan jeg opplevde hotellet;) Har fått hørt mye fra folk på forumet her fra før, tråden heter bare "Alanya" og ligger her på reiseforumet, men er ikke akkurat på forsiden lenger så gidder ikke lete.. Der var det noen som sa at det var et fint hotell og at det lå en hamam like ved siden av, det er alt jeg trenger å vite;)

Syns forøvrig den vannpipebaren ser skikkelig spesi ut! Haha, men alt må vel prøves`?

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_vibeke_*
Skrevet
Jeg reiser til Alanya, kleopatra tower om 3 uker, kan si ifra når jeg kommer hjem om hvordan jeg opplevde hotellet;) Har fått hørt mye fra folk på forumet her fra før, tråden heter bare "Alanya" og ligger her på reiseforumet, men er ikke akkurat på forsiden lenger så gidder ikke lete.. Der var det noen som sa at det var et fint hotell og at det lå en hamam like ved siden av, det er alt jeg trenger å vite;)

Syns forøvrig den vannpipebaren ser skikkelig spesi ut! Haha, men alt må vel prøves`?

jeg og en venninne kom i går hjem fra alanya, vi bodde på kleopatra tower, og vi vil absolutt IKKE anbefale dette hotellet til noen.....¨

Skrevet
jeg og en venninne kom i går hjem fra alanya, vi bodde på kleopatra tower, og vi vil absolutt IKKE anbefale dette hotellet til noen.....¨

Hvorfor vil dere ikke det?

Noen spesiell grunn? Vi har allerede bestilt på det hotellet, så hadde vært fint hvis du kunne fortalt litt...?

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Veronica_*
Skrevet

Jeg kom nettopp hjem fra min ferie i Alanya. Men jeg bodde på Ark suite hotel, som er ca fem til ti minutter å gå fra Kleopatra Tower.

Det eneste jeg kan si er vel at det ligger fint til, så det er enkelt å gå til forskjellige steder. Også ligger det en herlig veske butikk rett borti gata :D

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil ikke anbefale Alanya engang. Forsåvidt fin by, men fy så slitsomt.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi var i Side , ikke langt fra Alanya i fjor på samme tid som du skal reise.(Reiste 27. sept, og var i 2 uker) Vi hadde strålende sol hver dag,og deilig temperatur i havet. 2 dager hadde vi litt regn, men det var over på et par timer, så kom sola igjen. På alle tråder om Tyrkia som blir lagt ut på KG så kommer det noen og sier at Tyrkia er grusomt.Vi opplevde det ikke sånn, vi hadde en kjempefin ferie i Tyrkia og kommer til å reise tilbake neste år.Men vi er en familie,viss dere er en blond venninnegjeng vil dere nok desverre oppleve tyrkerne litt mer slitsomme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...