Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Hei, jeg bare lurte på hvor lang tid en pakke fra Usa trenger? Det kan vell variere, så lenge den ikke blir stoppet i tollen, så kan det vell ta 4-5 dager? Eller er det for lite? Det kommer vell helt ann på posten kanskje å? Er bare kjole jeg venter
Fluffie Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 For meg har det tatt alt mellom 4-5 dager og et par uker aa faa noe levert fra statene (fra pakken er sendt). Da var det ikke stoppet i tollen. Hva slags sending valgte du? Det finnes baade raske og trege alternativer, og det har mye og si for hvor fort det gaar (men kan fremdeles gaa overraskende kjapt eller tregt).
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 For meg har det tatt alt mellom 4-5 dager og et par uker aa faa noe levert fra statene (fra pakken er sendt). Da var det ikke stoppet i tollen. Hva slags sending valgte du? Det finnes baade raske og trege alternativer, og det har mye og si for hvor fort det gaar (men kan fremdeles gaa overraskende kjapt eller tregt). Det er vanlig internasjonal shipping eller va den heter! Tror jeg husker å ha hatt den tidligere, men det varierer så fra gang til gang om hvor raskt det går. Men da får jeg vell bare smøre meg med tålmodighet:) Takk for svar:)
Zzyzx Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Ved helt vanlig shipping tror jeg du kan regne rundt 10 dager dersom alt går greit. Det er iallfall min erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå