Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt/ lest at den skal byttes ut hver 3. måned, og hittil har jeg vært ganske flink og punktlig når det gjelder mascaraen. Men er det virkelig fakta at den skal byttes så ofte? Det føles ut som om jeg kaster penger ut vinduet...

Hva med annen sminke? Bytter dere ut den etter en viss tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mascara (brun) er den eneste form for sminke jeg bruker, og den bytter jeg mer enn gjerne ut hver gang jeg er på reise og har tilgang til en tax-free-butikk! Liker å utprøve nye typer. D går som regel IKKE 3 mndr mellom hvert nye innkjøp!

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke hvor ofte jeg bytter, pleier ikke å ta tiden. :) Men jeg merker jo når det er på tide å bytte, og da kjøper jeg en ny. Enkelt og greit.

Skrevet

Ojda. Jeg kan ha min lenge, jeg. Til den blir tørr... og det tar laang tid med Lancômes mascaraer, er min erfaring. Men jeg bytter den ikke så ofte som hver 3. måned, nei.

Gjest Anna22
Skrevet

Tror jeg bytter ut min litt oftere enn de øvrige her... Bruker Chanel, 2 forskjellige. Først en med vanlig børste, så Sculpte Cils som er fin å bruke inni kriker og kroker. Bytter vel etter ca. 2 mnd.

Skrevet

Jeg bytter ikke ut min så ofte, selv om jeg også har hørt du skal bytte den ut hver 3.mnd.

Jeg bruker en mascara som koster nesten 200kr, så jeg tar meg rett og slett ikke råd til det, for jeg rekker ikke bruke opp en mascara på 3 mnd selv om jeg så bruker mascara hver eneste dag i de 3 mnd.

Det er sikkert lurt, men da tror jeg at jeg hadde måtte byttet til et billigmerke, og det er jeg ikke interessert i for jeg er så superfornøyd med den Kanebo'en jeg bruker :P

Bytter ut når den enten blir tørr eller når jeg føler den ikke gjør sin funksjon like godt jeg.

Lillian

Gjest gjesta
Skrevet

Bytter ut min når den er tom eller uttørka jeg..

Blir som regel sjeldnere enn hver 3. måned da..

Burde vel kanskje bli flinkere, siden det blir mange bakterier og slik tilslutt..

Gjest Zirine
Skrevet

Jeg bytter den ut når den er tom.

Skrevet

Ikke ofte nok tydeligvis. Bytter den når jeg merker at den ikke gjør susen lenger...

Skrevet

Jeg bytter den oftere enn hver 3.måned. Jeg er mye plaget med øyekatarr og har litt allergier, og merker med en gang når jeg må bytte.

Skrevet

Holder ikke akkurat tellingen, men det blir vel ca. hver 3 mnd, tenker jeg... Which reminds me... Kanebo 38'n min er snart tom. Må huske å kjøpe ny snart!! :D

Skrevet

Når jeg trenger en ny eller vil ha en ny. Tar ikke tiden. Ikke for ofte, ikke for skjelden.

• 2 uker senere...
Skrevet

ca hver 2.mnd.

Syntes det er viktig at den alltid er "våt" Kan ikke fordra når den tørker inn..

Skrevet

Teller ikke uker og måneder, det blir når jeg faktisk trenger en ny en... har ikke råd til å skifte hver tredje måned, blir mer hver fjerde eller femte måned, jeg tror ikke det har gått noe lenger enn det mellom hver gang med mindre det har vært i tider med svært dårlig økonomi *host*bruktpengerpåtingjegegentligikketrenger*host*

Dior mascaraen jeg bruker for tida koster tross alt 199 kr...

Skrevet

Bytter for sjeldent i følge tre-måneders regelen. Bytter når maskaraen ikke er noe ålreit å legge på lenger, hvor ofte det er har jeg ikke telling på.

Skrevet

...ser at det definitivt er på tide å bytte ut mascaren nå, den har begynt å bli litt seig og umedgjørlig...

Skrevet

bytter ca hver 3. måned

syns maskaraen 'klumper' seg når det har gått så lang tid (blir mer klumpete på), så da syns jeg det er greit å bytte den.

Skrevet

Her byttes det til ny når den gamle er tom. Dette pleier ikke å ta lange tiden da jeg stortsett bruker mascara hver dag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...