Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Trenger litt hjelp på valg av ansiktskrem. I d siste har d blitt slik at alle kremene jeg har brukt/prøvd, så føler jeg at de aldri trekker sef inn i huden min, ligger bare oppå huden på en måte, (føles slik). Huden ser fet ut, særlig i T-sonen.

Er det noe som har opplevd det samme, og som har noen brae kremer å anbefale?

Gjerne rens også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dior HydrAction :jepp:

Skrevet

Hva slags hudtype har du da? Ser huden fet ut uten krem også, eller er det kun fordi du har feil type krem?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Takk for svar!

Dro på apoteket og kjøpte Avene. Virker ganske bra må jeg si :)

Jeg har normal hud, men i d siste året så har huden blir mer fetere, med krem. Uten går det greit, men da blir huden veldig tør. Kan skyldes at jeg bruker I.d. sminke kanskje, at huden blir fetere av den grunn? Noen som har erfart det sammen?

Skrevet

Avene er nok også eit veldig godt valg! Eg har hatt augesminkefjernar og har no ein ansiktsvask i det merket og er veldig nøgd. Har høyrt mykje positivt om det frå andre som vanlegvis kjøper dyrare greier.

Skrevet (endret)

Jeg liker godt en fra Vichy som heter Normaderm Anti-Imperfections. Den er lett, men gir godt med fukt og etterlater huden myk og uten et "lag" som mange andre kremer fører til. Anbefales!

Endret av Purple Diamond
Skrevet

Har prøvd maaange kremer, men har nå fått meg en liten prøveboks fra Bodyshop, vitamin C:) andre dagen jeg prøver den, og så langt meget lovende.

Skrevet
Har prøvd maaange kremer, men har nå fått meg en liten prøveboks fra Bodyshop, vitamin C:) andre dagen jeg prøver den, og så langt meget lovende.

Denne har eg i nattkrem og i like it :)

Skrevet

Jeg bruker bodyshop, vitamin E og er helt avhengig...

Skrevet
Takk for svar!

Dro på apoteket og kjøpte Avene. Virker ganske bra må jeg si :)

Jeg har normal hud, men i d siste året så har huden blir mer fetere, med krem. Uten går det greit, men da blir huden veldig tør. Kan skyldes at jeg bruker I.d. sminke kanskje, at huden blir fetere av den grunn? Noen som har erfart det sammen?

Kan jo prøve Decleor. Skal være veldig bra. Hydrafloral er for hud som trenger fukt. Uten å tilføre fett.

• 2 uker senere...
Gjest trine 79
Skrevet

jeg er også avhengig av Body shop vitamin C serien!!!! en herlig serie, både kremmen og særlig den fantastiske ansiktsscruben! den er verdt vær eneste krone, og skrubber huden min fløyelsmyk hver uke! og så liker jeg boostern i samme serie, som er knall til å legg under make-up, både minral eller vanlig =sminken sitter hele dagen!

Body shop = ELSK!

Skrevet
jeg er også avhengig av Body shop vitamin C serien!!!! en herlig serie, både kremmen og særlig den fantastiske ansiktsscruben! den er verdt vær eneste krone, og skrubber huden min fløyelsmyk hver uke! og så liker jeg boostern i samme serie, som er knall til å legg under make-up, både minral eller vanlig =sminken sitter hele dagen!

Body shop = ELSK!

Liker godt ansikst skrubben i Vitamin C serien jeg også!:) Utrolig god!

Har også ansiktskremen med SPF 15, veldig god men for mye fukt til min hud som blir veldig lett blank

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...