Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Flytter snart til Trondheim, har sjekket timeplan til SATS og 3T på nettet, og funnet ut at kun 3T har mor&barn gymnastikk, stemmer virkelig det? Kommer til å bo rett i nærheten av et SATS-senter så synes det er litt dumt. Men 3T er vel en mye større treningskjede slik at de kan ha flere tilbud?

Noen som bor i Trondheim med liten baby og som trener, som kan informere meg om muligheter?

Gjest MåneSkygge
Skrevet

De har ikke mor og barn gym. Men de har barnepass på senteret på Valentinlyst. De er veldig flinke der og passer barn fra 6 uker og oppover.

Gjest Gjest
Skrevet
De har ikke mor og barn gym. Men de har barnepass på senteret på Valentinlyst. De er veldig flinke der og passer barn fra 6 uker og oppover.

Har også brukt barnepassen på Valentinlyst, men barnet mitt er relativt stort, ville ikke hatt en baby der på ettermiddagstid ihvertfall, da er det for mange unger og for uoversiktlig. Men det er sikkert lettere på formiddagen, da er vel de store barna i barnehagen og dermed tryggere å være der for de aller minste?

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Jeg har hatt datteren min der på ettermiddagene helt siden hun var to mnd. Har ikke vært noe problem i det hele tatt. Jeg er også venninne med en av de som jobber der og følte meg derfor sikker på at hun hadde det bra. De tar ikke i mot flere unger enn de klare og passe på. De ser an alder og antall. Blir ungen urolig så kommer de og henter deg.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har hatt datteren min der på ettermiddagene helt siden hun var to mnd. Har ikke vært noe problem i det hele tatt. Jeg er også venninne med en av de som jobber der og følte meg derfor sikker på at hun hadde det bra. De tar ikke i mot flere unger enn de klare og passe på. De ser an alder og antall. Blir ungen urolig så kommer de og henter deg.

Ok...

Barnet kan jo ligge i bilstolen/liggestolen/bagen, er bare så redd for at en eldre unge skal komme ramlende oppå babyen....

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Ok...

Barnet kan jo ligge i bilstolen/liggestolen/bagen, er bare så redd for at en eldre unge skal komme ramlende oppå babyen....

De passer nok på. De har også vippestol. Det er også en fordel og ha med vogn når de er veldig små. Mange roer seg best om de blir rugget litt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...