Gjest Beee Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Jeg har gått lei av å kun trene styrke i apparater, spinning og de andre timene mitt treningssenter tilbyr (Step, aerobic, body pump..) Jogger og sykler når været tillater, men kuinne gjerne tenke meg å prøve noe nytt og gøy! Noen som har en morsom treningsmetode å annbefale? Har gått til innkjøp av boksehansker, kjæresten min skal lære meg teknikker innen boksing - spennende!
Sekretæren Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Meld deg inn i en bokseklubb, da vel! Det er kjempegøy å bokse! Og hvis du er lei av apparater, anbefaler jeg deg å gå over til frivekter. Nye utfordringer, mer effektivt (langt over 100% mer effektivt, faktisk) og mye morsommere. Skal du trene boksing, kommer styrke og kondis godt med, så jogging og sykling er det bare å fortsette med.
Chanel.No5 Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Les denne artikkelen: http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/helse/article1523264.ece
Ethereal Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Dette kommer selvfølgelig an på hvor du bor. Men hvis du er som meg, og bor litt i utkanten av en by, så er det ganske ålreit å ta sykkelen inn til byen (for meg tar det en halvtime), for så å gå og shoppe. Perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå