Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en rettetang, og lurer på om noen har noen tips eller anbefalinger å komme med.

Jeg ønsker en rettetang som er flat utenpå, en som ikke er rund om dere skjønner hva jeg mener.

Har prøvd en som var rund utenpå og synes det var skikkelig uhammselig.

Jeg har litt trang lommebok så den kan godt koste under 1000kr, og jeg ønsker også gjerne tips om det finnes en rettetang som er rosa :rødme: som kanskje oppfyller mine kriterier

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en rettetang jeg er veldig fornøyd med! GHD Purple limited edition.. Den fyller alle kriteriene dine, unntatt at den koster vel mer enn 1000,-

Jeg fikk dette gift set'et og det kosta 2000,- (men da også med føner, reiseveske osv inkl.) på frisørsalong før jul i fjor.

Kanskje du kan finne det billigere på ebay/andre steder!

http://www.ghdpurple.co.uk/

Skrevet

Vil anbefale Gama sine rettetanger. Jeg kjøpte min for 600kr hos frisøren i nærheten av her jeg bor, men jeg tror det var tilbud. Regner med at den koster rundt 1000 kr ellers. Skal du ha en god rettetang, så må du regne med å legge i litt penger, for det er dyrt!

Skrevet
Vil anbefale Gama sine rettetanger. Jeg kjøpte min for 600kr hos frisøren i nærheten av her jeg bor, men jeg tror det var tilbud. Regner med at den koster rundt 1000 kr ellers. Skal du ha en god rettetang, så må du regne med å legge i litt penger, for det er dyrt!

Ja, det er jo dyrt, men håper jeg kan finne noen som kanskje er på tilbud et sted. Er litt usikker på hva annet jeg skal se etter.

Jeg vil gjerne ha en som bruker kort tid på å bli varm og en som får optimalvarme. Men skal ta en titt på forskjellige butikker senere i uken, hvis ikke jeg finner noe jeg liker så kjøper jeg nok den ene på blivakker.no,

glemt ut hva den heter men den koster 1199,- Absolut hot eller noe heter den tror jeg.

Skrevet

Min fra Gama bruker ihvertfall rundt 30 sek på å bli varm, pluss at den er helt super på mitt hår som er ganske så krøllete fra før av. Jeg vil heller anbefale å kjøpe på en frisørsalong, enn å bestille fra internett. Da får du ihvertfall tips fra frisøren om hva du burde kjøpe, istedenfor å bestille på internett, og kanskje få noe som ikke fungerer like bra.

Skrevet
Min fra Gama bruker ihvertfall rundt 30 sek på å bli varm, pluss at den er helt super på mitt hår som er ganske så krøllete fra før av. Jeg vil heller anbefale å kjøpe på en frisørsalong, enn å bestille fra internett. Da får du ihvertfall tips fra frisøren om hva du burde kjøpe, istedenfor å bestille på internett, og kanskje få noe som ikke fungerer like bra.

I første omgang skal jeg se hva jeg finner på butikker, og hvis ikkje jeg finner noe så bestiller jeg fra blivakker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...