Nala Skrevet 28. juli 2003 #2 Skrevet 28. juli 2003 Hun har i alle fall funnet en måte å tjene fett med penger på. Det skal hun ha. Men et musikalsk geni? Nei, det er å trekke det langt. Vil faktisk ikke gå så langt som å kalle henne musikalsk en gang. Men det er min mening da
Skusla Skrevet 28. juli 2003 #4 Skrevet 28. juli 2003 Synes ikke hun er verken genial eller musikalsk. Kunne ikke sagt det bedre selv!
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2003 #5 Skrevet 29. juli 2003 Heidi Hauge er et musikalsk geni. Valgerd Svarstad Haugland er en sympatisk liberaler Saddam er en sann demokrat George W. Bush er intelligent. Det snør.
Livets datter Skrevet 29. juli 2003 #6 Skrevet 29. juli 2003 Amen, trøffel!!! ...ikke glem julaften havner på oktober i år!
Gjest Embla s Skrevet 29. juli 2003 #8 Skrevet 29. juli 2003 Ikke sant? :D Hva har vi her, hm? Gjest som kjeder seg nice try!! (tror ikke jeg skal si hva jeg mener om HH sitt talent eller musikk akkurat her, tror det vil bli rammet av KG reglemanget...)
Sandman Skrevet 29. juli 2003 #9 Skrevet 29. juli 2003 Country-damer kan vi alltids leve med, Deler av innlegget er slettet. Orakel - moderator
Gjest Zirine Skrevet 29. juli 2003 #10 Skrevet 29. juli 2003 Def. ikke min smak, men hun har funnet en nisje og hun gjør en god jobb. Jeg er så jæVLA glad for at Heidi Hauge har lykkes - det norske musikkmiljøet fortjener å få seg en nesestyver etter å massivt ha mobbet henne i mange år. For Heidi Hauge selger plater, og det er det ikke så veldig mange andre som gjør her i Norge.
Gjest Embla s Skrevet 29. juli 2003 #11 Skrevet 29. juli 2003 Country-damer kan vi alltids leve med. Deler av sitatet slettet. Orakel - moderator
Gjest Poirot Skrevet 29. juli 2003 #12 Skrevet 29. juli 2003 Country-damer kan vi alltids leve med, Deler av sitatet er slettet. Orakel - moderator (Jeg bør vel egentlig ikke le, hun er høyere enn meg.... men det var så morsomt sagt!!)
Barbie Skrevet 29. juli 2003 #13 Skrevet 29. juli 2003 Def. ikke min smak, men hun har funnet en nisje og hun gjør en god jobb. Jeg er så jæVLA glad for at Heidi Hauge har lykkes - det norske musikkmiljøet fortjener å få seg en nesestyver etter å massivt ha mobbet henne i mange år. For Heidi Hauge selger plater, og det er det ikke så veldig mange andre som gjør her i Norge. Godt sagt,Zirine! Det er tydligvis en slags hets mot dama her på KG. Hun selger jo bøttevis med plater,så NOEN må jo like musikken hennes. Det er kanskje bare vi over 30 som liker den sjangeren?
Gjest Zirine Skrevet 29. juli 2003 #14 Skrevet 29. juli 2003 Ikke bare på KG, men overalt. Men de verste mobberne er etablerte folk innenfor musikbransjen som har definert musikken hennes som dårlig til tross for at hun selger i bøtter og spann. De ler av henne, himler med øynene, snakker nedsettende om henne og de holder henne konsekvent utenfor det som skjer (festivaler etc). Men de tar aldri innover seg at hun selger tredobbelt så mye som Madrugada som ble hypet så det sang - i nesten et helt år. Åh. ... det er deilig å se at hun lykkes. Mot alle odds. Når det er sagt så liker jeg overhode IKKE musikken til Heidi Hauge - men det har egentlig ikke no med saken å gjøre :D
ragnalina Skrevet 29. juli 2003 #15 Skrevet 29. juli 2003 Jeg har ikke hört noe av Heidi Hauge selv, så jeg kan ikke uttale meg, men en god del mennesker må jo like henne, så mye plater som hun selger! De som ikke liker henne kan jo bare la være å höre på henne.. (ragnalina - den evige diplomat..)
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. juli 2003 #16 Skrevet 29. juli 2003 Den tv-reklamen som går bla. på TV3 gjør hvertfall ikke saken bedre... lener seg mot ett svaberg i olaskjørt og ser ut som en H&M reklame fra 1987 Minnie
Gjest lilletroll Skrevet 29. juli 2003 #17 Skrevet 29. juli 2003 Hvordan kan du kalle henne et musikalsk geni???? Hun skriver vel ikke musikken sin selv???? Ikke spiller hun instrumentene sine selv heller.......Så da blir det vel kanskje å ta i litt hardt å kalle henne musikalsk geni, eller????
Gjest Zirine Skrevet 29. juli 2003 #18 Skrevet 29. juli 2003 Jeg tror muligens det var piiiiiiiittelitt ironi.
chimp Skrevet 29. juli 2003 #20 Skrevet 29. juli 2003 Hehe lilletroll, tok du virkelig Trøff alvorlig.......D må du IKKE gjøre flere ganger..... :fy: Saddam en sann demokrat??? Pøh! D var d Idi Amin som var.....
Anbefalte innlegg