Gå til innhold

Gamle damer

Fremhevede innlegg

Skrevet
Forskjellen er i hvor stram vagina er. Jenter på 18 har STRAM vagina, dete gir seg rundt 25 års alder. Kvinner på 60 + år har MEGET løs vagina. Dette av personlig erfaring.

Jeg tror ikke det er vanskelig å elske en kvinne man har fulgt gjennom alle faser av livet.

En kvinne som valgte meg av alle de menn hun kunne få i sin ungdom, vil også ha min kjærlighet når de grå hår begynner å melde seg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)
Forskjellen er i hvor stram vagina er. Jenter på 18 har STRAM vagina, dete gir seg rundt 25 års alder. Kvinner på 60 + år har MEGET løs vagina. Dette av personlig erfaring.

Hjelpe meg for en snever tankegang. Er en stram vagina alt som teller? Kjøp deg en kunstig istedenfor å (mis)bruke unge jenter. Kan du fortelle meg hvordan en vagina kan være løs? Det virker ikke som du har noe greie på kvinners anatomi. Dingler vaginaen utenfor da, eller?

Jeg er nærmere 60 enn 18, for å si det sånn. Jeg har full kontroll over mitt underliv, musklene nedentil fungerer upåklagelig. Unge/yngre menn er bergtatt av både kroppen og personligheten min :hjerter:

PS. Jeg har kjønnshår også, riktignok holdt i fasong. Det har aldri vært til hinder for noe som helst i forbindelse med oralsex.

Endret av Belladonna
Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Tenker du ikke på at om 15 år er det du som er 50 - og hadde det ikke vært hyggelig å få lov til å føle seg både kvinnelig og attraktiv da også?

Jo da, men er ikke bekymret for meg selv - tenkte mer generelt på de mange kvinnene jeg ser som forfaller når de blir 50 og eldre. Men dette gjelder jo en del menn også.

Skrevet
Jo da, men er ikke bekymret for meg selv - tenkte mer generelt på de mange kvinnene jeg ser som forfaller når de blir 50 og eldre. Men dette gjelder jo en del menn også.

Jepp... Tenk deg bare hvordan testiklene til en mann på 50-60 begynner å bli. Hengene nedover til nesten knehøyde... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...