Gå til innhold

Gamle damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har i det siste begynt å få øynene opp for at kvinner litt utenfor aldersintervallet min alder pluss/minus noen år, da spesielt pluss, også kan ha særdeles interessante kvaliteter - som gjør dem til attraktive Kvinner i mine øyne. Selv er jeg i midten av 30-åra.

Hva er forskjellen på hvordan kvinner på 50 eller 60 fungerer seksuelt sammenligna med kvinner på 20 eller 30?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Har i det siste begynt å få øynene opp for at kvinner litt utenfor aldersintervallet min alder pluss/minus noen år, da spesielt pluss, også kan ha særdeles interessante kvaliteter - som gjør dem til attraktive Kvinner i mine øyne. Selv er jeg i midten av 30-åra.

Hva er forskjellen på hvordan kvinner på 50 eller 60 fungerer seksuelt sammenligna med kvinner på 20 eller 30?

Hjelpes...

Jeg er 35 og vet at menn på 50-55 kan være bedre enn menn på 38-42. Merker ingen forskjell ellers. Bortsett fra at de på 50 kan ha skjevere/mer misfargede tenner og noe mer rynker enn de på 40.

Men kvinnen skal jo liksom være yngre enn mannen, så det høres merkelig ut at en mann i midten av de 30 tenenr på så pass mye eldre kvinner.

Skulle tro at en kvinne på 50 er mer tørr og mindre feminin, fordi hun har mistet elastisitet i huden og hormonene østrogen og progesteron.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
hormonene østrogen og progesteron.

Mente her at eldre kvinner i overgangsalderen produserer mindre av disse hormonene.

Skrevet

Damer i sekstiårene og frigide kjerringer som bare ikke fungerer er grunnen til at vi oppfant glidemiddelet. Kjør på, min gode mann!

Gjest Eurodice
Skrevet

Vi mer modne kvinner er gjerne mer raffinerte, bruker tid på å bygge opp spenningen, får unge menn til bristepunktet og fører dem til nye høyder :happy: . Når man er helt ung, er det gjerne bare tut og kjør.

Skrevet

Tja, jeg leste et eller annet sted at seksuallivene til par tar seg opp naar de pensjonerer seg og at pensjonister som gruppe har mer sex enn andre grupper. Og det er jo ganske logisk siden de gjerne har mer tid og energi til slikt enn de som jobber og sliter dagen lang.

Jeg vil regne med at du vil merke forskjell paa erfaringen, og har hoert at eldre kvinner er mer sikre paa seg selv og dermed noe mer frigjort i sengehalmen.

Skrevet
Men kvinnen skal jo liksom være yngre enn mannen, så det høres merkelig ut at en mann i midten av de 30 tenenr på så pass mye eldre kvinner.

Dette dreier seg ikke om noen milf-fetish fra min side, heller en anerkjennelse av at personlighet og modenhet er det som virkelig teller.

Skrevet

Ifølge min mor, som er såvidt over 60 nå, så blir sex slett ikke noe dårligere med årene, men man må regne med endel kroppslige minus, som vaginal tørrhet osv. Men slike ting er det jo enkelt å gjøre noe med (østrogenkremer osv)

Skrevet

Skulle tro at en kvinne på 50 er mer tørr og mindre feminin, fordi hun har mistet elastisitet i huden og hormonene østrogen og progesteron.

Jøss!

Kjipt at du som dame bygger oppunder den etablerte "sannheten" at menn er attraktive også som eldre, mens damer er det motsatte. :(

Tenker du ikke på at om 15 år er det du som er 50 - og hadde det ikke vært hyggelig å få lov til å føle seg både kvinnelig og attraktiv da også?

Dette dreier seg ikke om noen milf-fetish fra min side, heller en anerkjennelse av at personlighet og modenhet er det som virkelig teller.

Godt poeng, dette.

Synes det er litt merkelig at man alltid skal putte merkelapper på seksuell tiltrekning - at det man skulle være "chubby chaser" om man faller for en rund dame, eller ha en Milf-fetish om man blir tiltrukket av en som er eldre enn seg.

Nå er jeg i 30-årene selv, men jeg må jo si at jeg har oppdaget at når man er ferdig med de tidlige tjueårene, så er voksne voksne, og jeg har absolutt kjemi med folk både mye yngre og eldre enn meg - blir litt sliten av strenge grenser og man "må" og "bør" dit og datt.

Jeg faller for en spesiell type gutter/menn - og da kan selve mannen like gjerne være 27 som 47.

Skrevet

Tror jeg nettopp har oppdaga det du oppdaga for ei stund siden Miss Undercover.

En ting jeg synes å merke, er at folk blir mer seg selv jo eldre de blir. Foreldrene mine for eksempel, som har runda 70, utagerer sine tullete sider så det blir helt smertefullt å være attmed. Mens da noen deilige kvinner blir enda mer deilige og enda mer kvinnelige.

Gjest Gjest_knut_*
Skrevet

Forskjellen er i hvor stram vagina er. Jenter på 18 har STRAM vagina, dete gir seg rundt 25 års alder. Kvinner på 60 + år har MEGET løs vagina. Dette av personlig erfaring.

Skrevet

Neida, dette er bare tull.

Vagina holdes stram gjennom livet den, om damer som er gravide trener bekkenbunnsmuskulaturen - har bare vært uheldig du. ;)

Gjest KateW
Skrevet

Men du Cogni, dersom du faktisk skal forsøke å kontakte en kvinne på femti, så må du for GUDS skyld ikke kalle henne en gammel dame. Da får du deg nok heller en på tygga, en godt på øhm, ja du skjønner...

Skrevet
Men du Cogni, dersom du faktisk skal forsøke å kontakte en kvinne på femti, så må du for GUDS skyld ikke kalle henne en gammel dame. Da får du deg nok heller en på tygga, en godt på øhm, ja du skjønner...

:fnise:

"Gammel dame" får meg til å tenke på kamferdrops&gyngestol,ja!

Synes "voksen" er er greit begrep jeg - gammel kan man vel vente med å føle seg/kalle andre til man blir virkelig gammel - digresjon, bare.

Gjest KateW
Skrevet

*med skingrestemme*

Kom her du gutten min, så skal jeg ta ut gebisset og vise deg noe man IKKE kan gjøre MED tenner....

:fnise:

Skrevet
Forskjellen er i hvor stram vagina er. Jenter på 18 har STRAM vagina, dete gir seg rundt 25 års alder. Kvinner på 60 + år har MEGET løs vagina. Dette av personlig erfaring.

Det "gir seg"... :skratte:

Gjest KateW
Skrevet

Store tissefanter gir seg også med årene, Suzy,...

Skrevet
Store tissefanter gir seg også med årene, Suzy,...

Og faste rumper, ikke minst... har du sett en gammelmannsrumpe noen gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...