Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes Modifast som vi hadde før i Norge smaker best. Mer silkesmak, ikke tørr og melete... Men denne selger de jo ikke lengre..:( Bare i Sverige.. og jeg kan ikke finne den til kjøp gjennom nettet heller..?!

Tenkte jeg skulle erstatte noen måltider, men ikke alle. Få sjokoladen jeg er så avhengig av inn via sjokoladeshake, bar...

Men kan noen hjelpe meg med å finne ut hvilken som smaker best?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mamacita <3
Skrevet

Jeg har en venninne som drikker nutrishake, men hun blander den med kaffe.

Tror hun synes den er god, siden hun drikker den :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Har prøvd Herbalife, Nutrilett og Proteinfabrikken. Herbalifes er best.

Skrevet

Nå drikker jeg ikke shaker, men har forsøkt endel barer og denne synes jeg er kjempegod:

Milk chocolate & creamy caramel (Single pakker) - 213 kcal/måltid –

23 vitaminer/mineraler fra Nutrilett.

Gjest Bolledeig
Skrevet

Jeg synes Nokashaken er ganske god faktisk. Har drukket den selv i stressa perioder. Active meal fra myorevolution er også god, og M-factorprotein med sjokoladesmak eller Activate Gemma fra Norkost er også godt.

Gjest Bolledeig
Skrevet

Forøvrig er faktisk det beste om man har noe man er avhengig av å kutte det fullstendig. En proteinsjokolade er kanskje sunnere enn en snickers, men er likevel næringsmessig mindreverdig i forhold til vanlig mat. Og siden vi faktisk ikke TRENGER å spise sjokolade, ville faktisk det aller beste vært å unngå sjokoladen fullstendig, på samme måte som at det er lurt at en som prøver å avvenne seg fra en 20-om-dagen røykevane ikke fortsetter med festrøyking. Det eneste er at du til stadighet minner kroppen på hva du nekter den.

Gjest Gjest cessi
Skrevet

Cambridgekuren er min favoritt. Smaker ikke melete i det hele tatt. Eneste er at den er litt dyr, men pytt pytt. Du får det du betaler for. Fåes i helsekosten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...