Hippocampus Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 I alle mine forhold har jeg funnet ut at det funker veldig bra å tenke "hva kan jeg gjøre i dag for å gjøre dagen til kjæresten min enda litt bedre?". Det fører til at jeg gjør små ting for ham slik at han føler seg verdsatt, og han ender opp med å gjøre søte ting tilbake. Det ender opp med et veldig godt forhold og en svært positiv sirkel der vi begge er veldig fornøyde Det sies at det må være en 5 til 1 balanse mellom positive og negative ting i et forhold for at forholdet skal oppleves som bra. Derfor har vi alle nytte av å kunne tenke litt på hvordan vi kan gjøre ting ekstra bra for kjæresten en gang i blant, uten at man blir noen dørmatte av den grunn. Derfor lurer jeg på hva dere bruker å gjøre for kjæresten deres for at dagen til vedkommende skal bli ekstra bra? Hva er det søteste du har gjort for kjæresten din, eller som kjæresten din har gjort for deg?
kristian82 Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 (endret) I alle mine forhold har jeg funnet ut at det funker veldig bra å tenke "hva kan jeg gjøre i dag for å gjøre dagen til kjæresten min enda litt bedre?". Det fører til at jeg gjør små ting for ham slik at han føler seg verdsatt, og han ender opp med å gjøre søte ting tilbake. Det ender opp med et veldig godt forhold og en svært positiv sirkel der vi begge er veldig fornøyde Det sies at det må være en 5 til 1 balanse mellom positive og negative ting i et forhold for at forholdet skal oppleves som bra. Derfor har vi alle nytte av å kunne tenke litt på hvordan vi kan gjøre ting ekstra bra for kjæresten en gang i blant, uten at man blir noen dørmatte av den grunn. Derfor lurer jeg på hva dere bruker å gjøre for kjæresten deres for at dagen til vedkommende skal bli ekstra bra? Hva er det søteste du har gjort for kjæresten din, eller som kjæresten din har gjort for deg? Tror det er veldig viktig det du sier. Spesielt kanskje å vise en liten extra oppmerksomhet når kjæresten ikke forventer det - på en vanlig hverdag. F.eks frokost på senga, blomster, gå ut å spise, overraske med en fin middag og dessert påfulgt av en massasje og sengeaktiviteter hehe, en liten melding på speilet som hun ser når hun skal på jobb, en liten lapp på matpakka, helgetur, fine ord osv osv...Huff...Nå ble jeg deppa for at jeg er singel hehe Endret 15. juni 2009 av kristian82
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Vi gjør slikt til hverandre også hele tiden. Vårt forhold er alltid positivt, vi har kranglet to ganger (ikke noe store greier engang) i løpet av to år. Tror dette har litt av grunnen, at vi ønsker å gjøre den andres dag best mulig.
Gjest Wacmoc Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Det søteste han har gjort var vel da han kom til meg Julaften 2007 og plukket meg opp hjemme, og kjørte meg ned til brygga hvor vi kysset første gang. Det er på en måte "vårt sted". Så satte han på sangen vi kysset til første gangen på anlegget i bilen, ba meg om å bli sittende i bilen, gikk ut av bilen selv, gikk rundt, åpnet opp døren min og tok hånden min og hjalp meg ut ( høye heler og penkjole på grus ). Så sto vi å dansa til sangen, og så ut over vannet når vi var ferdige. Han sto bak meg og holdt rundt meg, kyssa meg på kinnet og sa at han elsket meg. Den følelsen jeg hadde den kvelden er det lenge siden jeg har kjent. Det er det mest romantiske noen har gjort for meg, og det er et øyeblikk jeg aldri aldri kommer til å glemme
Hippocampus Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2009 Tror det er veldig viktig det du sier. Spesielt kanskje å vise en liten extra oppmerksomhet når kjæresten ikke forventer det - på en vanlig hverdag. F.eks frokost på senga, blomster, gå ut å spise, overraske med en fin middag og dessert påfulgt av en massasje og sengeaktiviteter hehe, en liten melding på speilet som hun ser når hun skal på jobb, en liten lapp på matpakka, helgetur, fine ord osv osv...Huff...Nå ble jeg deppa for at jeg er singel hehe Det er akkurat sånne ting jeg mener - ikke nødvendigvis store ting, men en enkel deep throat mens han ser på sport for eksempel. Han går rundt og smiler hele resten av kvelden etter slikt noe :D
Minttu Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Jeg liker å gjøre søte ting for kjæresten min :3 En gang klippet jeg små hjertelapper og skrev ting på de og hang de opp rundt i huset og la de i senga osv. Har kjøpt blomster og satt på rommet, pleier å rydde rommet og sånn da han ikke er hjemme.. For litt siden kjøpte jeg et skikkelig søtt kort og skrev og tegna inni, så la jeg det i en konvolutt og skrev på navn og adressen hans så han ikke skulle skjønne noe Dagen etter var jeg hos han og da ha gikk på for å dusje etter at han hadde tatt inn posten la jeg konvolutten mellom reklamen ^^ Også er jeg av den typen som er litt for snill når det kommer til å kjøpe ting Jeg gjør det ikke så ofte nå, men etter at vi hadde vært sammen en uke el noe så fant han en genser som han likte.. Jeg hadde fått første stipendet som er litt mer enn vanlig og snek meg derfor tilbake til butikken for å kjøpe genseren.. Som kostet 900kr! :dåne: Meeen, vi har jo som dere ser under nå vært sammen veldig lenge, og gudskjelov for det med tanke på genseren (som jeg har overtatt) Og jeg elsker kjæresten masse, så han fortjener det
kristian82 Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Det er akkurat sånne ting jeg mener - ikke nødvendigvis store ting, men en enkel deep throat mens han ser på sport for eksempel. Han går rundt og smiler hele resten av kvelden etter slikt noe :D Hehe, ja der har du en sikker vinner Heldig han typen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå