Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Jeg leser litt rundt på forum og sånn, og får inntrykk av at det er vanlig å ha sex veldig ofte når man er singel. Stemmer dette? Jeg for min del er ikke sånn i det hele tatt, og kjenner da mange som er / har vært single og ikke akkurat har hatt seg flere ganger i uka for å si det sånn. Er vel mer vanlig at det går måneder mellom hver gang. Hva er egentlig vanlig? Jeg blir litt sjokkert hvis folk har seg med en forskjellige folk hver uke når de er single! Begynner å miste litt troen på folk, og føler at hvis han som jeg har hatt sex med et par ganger de siste tre månedene har sex hver dag som singel, hvis dere skjønner
Gjest Gjest_tina_* Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Personlig går det veldig i perioder. Jeg baserer meg på pulevenner, ikke ONS, og holder meg som oftest til 1 om gangen. Forholdet til disse pulevennene kan variere stort. Noen har jeg møtt flere ganger i uka, faktisk vi klikket så godt fysisk at vi gjerne har hatt sex som sprengkåte kaniner i en periode. Andre igjen møter man 1 gang i uka eller mindre. Om jeg ikke er forferdelig kåt på en spesiell fyr, og i tillegg har mye å gjøre, så er jeg ikke så forferdelig kåt generelt! Altså holder det med lite sex. Med noen pulevenner blir det jo fort og mest en helgegreie, ikke nødvendigvis i fylla men altså noe man først tar seg tid til når det endelig er helg. Jeg har også hatt tørkeperioder på flere måneder, mer eller mindre frivillig. Vet ikke hva som er vanlig, har faktisk litt inntrykk av at jeg har mer sex enn normalt blant single. Kompisene mine har gjerne et ONS en sjelden gang, men faktisk sjelden eller aldri pulevenner. Isåfall blir det helst dette ONS som de må passe på å møte igjen en kveld hun er like full som sist, hehe.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Personlig går det veldig i perioder. Jeg baserer meg på pulevenner, ikke ONS, og holder meg som oftest til 1 om gangen. Forholdet til disse pulevennene kan variere stort. Noen har jeg møtt flere ganger i uka, faktisk vi klikket så godt fysisk at vi gjerne har hatt sex som sprengkåte kaniner i en periode. Andre igjen møter man 1 gang i uka eller mindre. Om jeg ikke er forferdelig kåt på en spesiell fyr, og i tillegg har mye å gjøre, så er jeg ikke så forferdelig kåt generelt! Altså holder det med lite sex. Med noen pulevenner blir det jo fort og mest en helgegreie, ikke nødvendigvis i fylla men altså noe man først tar seg tid til når det endelig er helg. Jeg har også hatt tørkeperioder på flere måneder, mer eller mindre frivillig. Vet ikke hva som er vanlig, har faktisk litt inntrykk av at jeg har mer sex enn normalt blant single. Kompisene mine har gjerne et ONS en sjelden gang, men faktisk sjelden eller aldri pulevenner. Isåfall blir det helst dette ONS som de må passe på å møte igjen en kveld hun er like full som sist, hehe. Hehe jeg kjenner meg også best igjen i den siste der.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Har vært singel i 1,5 år. Har bare hatt sex med eksen i denne perioden. Vi hadde sex nå i helgen. Da var det 3 mnd siden forrige gang.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Spørsmålet kan kanskje være: Hvor mange sexpartnere har du i året, som singel? Jeg har hatt gjennomsnittlig 1 sexpartner i året når jeg er singel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå