LitaPia Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Som dere ser i tittelen så lurer jeg på hva som er dine gode sider/styrker? Og hva liker du best ved utseendet ditt? Og sist men ikke minst; hva får du oftest komplimenter for?
LitaPia Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. juni 2009 Kan begynne jeg: Mine beste sider må være at jeg er veldig åpen når jeg møter nye mennesker, man blir lett kjent med meg. Jeg fremstår som ei veldig blid jente (tror jeg?) Jeg har også veldig stor omsorg for alle rundt meg, og er som regel den første til å tilby en skulder å gråte på eller en hjelpende hånd om det skulle være behov for det. Ved utseendet mitt er det øynene jeg liker best. Det jeg får mest komplimenter for er først og fremst utseendet, men også at jeg sprer mye glede og er god å ha i både gode og vonde stunder.
Diap Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Jeg hiver meg på jeg også! :D Mine beste side er vell at jeg er veldig utadvent av meg, men ikke så mye at jeg blir masete. (noen har en tendens til og være det ) Jeg sier meningene min, men ikke slik at jeg kan støte andre Får lett nye venner, og har hørt av folk at jeg er en gledesspreder! Også er jeg vell litt morsom.. håper det er derfor folk ler i hvertfall, og ikke AV meg Jeg liker rumpa mi best, og er ofte den jeg får komplimenter for Får ofte høre at jeg er søt...
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Er flink til å lytte til andre og vise forståelse for andres problemer/følelser. Er flink å rydde og organisere, til å få ting gjort. Om jeg liker utseendet mitt avhenger helt og holdent av hvordan selvtilliten min er den og den dagen. Vet ikke helt hva jeg får mest komplimenter for. Av og til at jeg er flink å ordne meg og at jeg er søt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå