Gjest Gjest_fisken_* Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Jeg rotet med en mann jeg har kjent en god stund, og forelsket meg i, men like etter dette trakk han seg unna, og har gitt meg beskjed om at han ikke har noe å tilby. Så plutselig, to måneder senere får jeg en skikkelig kjærlighetserklæring når han er beruset. At han er forelsket i meg. Han viste seg å være veldig, veldig full litt senere. Neste dag sier han at han ikke husker noen ting av hva han har sagt. Hva i all verden skal dette bety? Er det mulig at han var så full at det hele bare var vrøvvel og usant? Jeg burde legge det hele bak meg, tenker jeg, men ikke så lett når man har følelser for noen. Andre som har opplevd liknende?
Gjest Gjest_tina_* Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Kanskje han bare ville pule? Faktisk ikke så uvanlig.. Men det "snillere" alternativet, og som også har hendt meg, er at folk blir ganske overfølsomme og melodramatiske i fylla og tror de mener det de sier der og da. Dagen derpå våkner de opp og lurer litt på hva i helvete de tenkte på dagen før. En gang gjorde en fyr som hadde kjæreste dette mot meg.. han virket ekstremt oppriktig i øyeblikket han sa det, men dagen etterpå kom kvalene og han innså alvoret av at han faktisk skulle dumpe kjæresten sin og hadde ikke baller nok til å gjøre det.
CeeCee Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Hadde nok tatt det med et spadetak salt. Dersom dette skjedde i helgen og du ikke har høt noe, og fortsatt lurer, så kan du jo sende han en mld: Er du fortsatt forelsket i meg? HAHA! Svaret du får tilbake (eller mangelen på et) vil fortelle deg alt...
Villpus Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Uff, det der er aldri hyggelig. Det å bli behandlet som "halv fire" dame er respektløst (det er betegnelsen noen menn har på damer de vil ha etter stengetid). Jeg har hatt noen sånne, og noen er direkte provoserende som: blir du med meg og en kompis hjem? Er drømmedama mi våken? Osv............ Det som har fungert for meg er å være kald som fy. Skriver gjerne da at jeg enten er med en annen, du forstyrrer. Eller at jeg rett og slett ikke liker å få sms midt på natta av fulle folk. Det er sur å våkne til for ham dagen etter. Men helt ærlig, glem ham. I verste fall er han så drittsekk at han vet du er svak for ham, så da kan han lure seg til sex og skylde på fylla etterpå
Gjest Gjest_fisken_* Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Det skjedde ansikt til ansikt, og han har avslått sex med meg tidligere. hmm..
LitaPia Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Jeg blir selv litt melodramatisk om jeg blir _veldig_ full, og har sagt til menn som jeg vet har vært dypt og inderlig forelsket i meg, at jeg hadde følelser for dem, når jeg i edru tilstand visste at det ikke stemte overhodet! Jeg ville som CeeCee sier, ta det han sa med et spadetak med salt.. desverre..
Villpus Skrevet 16. juni 2009 #7 Skrevet 16. juni 2009 Det skjedde ansikt til ansikt, og han har avslått sex med meg tidligere. hmm.. Vel, fylla har skylda (selv om den ikke har det, vi velger selv å drikke så....). Om han sier det per tlf, sms eller i person så er det akkurat det samme. Kose- og sexfaktoren blir veldig sentral da, og en sånn mann tenker med alkoholen, ikke med hodet. Om han hadde kontakten deg dagen etter og forsøkt å rydde opp i dette, kanskje gjentatt det hele, hadde det vært en annen sak. Ikke finn deg i dette. La ham være og ignorer alle tilnærmelser.
Mir Skrevet 16. juni 2009 #8 Skrevet 16. juni 2009 Jeg hadde latt som ingenting og ikke tenkt på det. Jeg presterte å si noe lignende til en kamerat en gang. Jeg sa det var bare vrøvl.Han klarte aldri å la det ligge, og skulle absolutt spørre og gnåle om det, det endte med at vi som var gode venner, ikke nå lenger har kontakt. Det ble for teit at han ikke kunne tro at det var fylla som pratet. Og jeg hadde ikke hatt en eneste "varm" følelse for han heller, så det kom rett fra intet og alkoholen.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #9 Skrevet 16. juni 2009 Det ble for teit at han ikke kunne tro at det var fylla som pratet. Han var ihvertfall ikke den eneste som var teit.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #10 Skrevet 16. juni 2009 Jeg hadde latt som ingenting og ikke tenkt på det. Jeg presterte å si noe lignende til en kamerat en gang. Jeg sa det var bare vrøvl.Han klarte aldri å la det ligge, og skulle absolutt spørre og gnåle om det, det endte med at vi som var gode venner, ikke nå lenger har kontakt. Det ble for teit at han ikke kunne tro at det var fylla som pratet. Og jeg hadde ikke hatt en eneste "varm" følelse for han heller, så det kom rett fra intet og alkoholen. Jeg skjønner ikke dere som sier slike ting i fylla. Hvorfor, egentlig? Det er jo veldig falskt. Er det fordi dere vil "trøste" den andre personen ved å late som? Kvalmt, synes jeg. Nytter ikke å si at det bare er alkoholen som står bak, det er jo noe inni dere som får dere til å si sånt. Har selv heldigvis aldri vært "offer" for noen slike, og håper jeg aldri kommer ut for det.
Mir Skrevet 16. juni 2009 #11 Skrevet 16. juni 2009 Jeg skjønner ikke dere som sier slike ting i fylla. Hvorfor, egentlig? Det er jo veldig falskt. Er det fordi dere vil "trøste" den andre personen ved å late som? Kvalmt, synes jeg. Nytter ikke å si at det bare er alkoholen som står bak, det er jo noe inni dere som får dere til å si sånt. Har selv heldigvis aldri vært "offer" for noen slike, og håper jeg aldri kommer ut for det. Eh.. jeg hadde vel aldri sagt noe sånt på pur faen ? Jeg visste ikke at han var interessert i meg på den måten heller. Jeg huska ikke engang at jeg hadde sagt det. Det var han som nevnte det, og jeg sa det ikke var sannhet i det. Hva tror du ? At vi er så slemme at vi tenker "ååå ja, nå skal jeg være en jævel og lure han og gi han falske forhåpninger , selv om jeg har type, og selv om han vet at jeg har type!! Det er morro det". NEI selvfølgelig ikke. Du kan da ikke dra slutninger om ting hvis du ikke vet hvordan det arter seg. Noen mennesker ( for eksempel meg selv ) har ofte for å bli glad i folk på fylla, altså jeg sier at jeg er GLAD I DEM og gir dem klem for å være en god venn osv, og de gangene jeg drikker mye , noe som er kun 5-6 ganger i året kanskje, så husker jeg ikke et plukk av hva som har skjedd. Du kan dra tilbake dømmingen din , siden du er så flink til å dra en rask konklusjon. Det er urettferdig det. Håper aldri jeg kommer ut for en slik person senere.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #12 Skrevet 16. juni 2009 Og tro på hva en full man sier. Er som og tro på julenissen
Gjest her også.... Skrevet 16. juni 2009 #13 Skrevet 16. juni 2009 Hva når dette er noe som gjentar seg? Ikke lange kjærlighetserklæringer, men mer småting som "tenker på deg", "liker deg", "skulle vært hos deg" osv. Han vil ha sex også, men det er alle de andre små tingene som jeg reagerer på. Særlig det at vi tross alt er venner.... Jeg har sagt at jeg vil ha han til elsker, så det er jo ikke noe poeng å si det for sex.
Rosalind Skrevet 16. juni 2009 #14 Skrevet 16. juni 2009 Hva når dette er noe som gjentar seg? Ikke lange kjærlighetserklæringer, men mer småting som "tenker på deg", "liker deg", "skulle vært hos deg" osv. Han vil ha sex også, men det er alle de andre små tingene som jeg reagerer på. Særlig det at vi tross alt er venner.... Jeg har sagt at jeg vil ha han til elsker, så det er jo ikke noe poeng å si det for sex. Noen ganger er det vel slik at "av fulle folk og barn får en sannheten". Ofte er det stikk motsatt.
Lumina Skrevet 16. juni 2009 #15 Skrevet 16. juni 2009 ja jeg lurer også litt på det som ts lurer på! men han jeg sikter til har fortalt sine kjærlighetserklæringer om meg til sin søster i fylla, så har søsteren hannes fortalt det til meg. han har ikke sagt det til meg. betyr det noe i det hele tatt?
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #16 Skrevet 16. juni 2009 Jeg har aldri tatt sånne fyllesamtaler alvorlig.... ikke sannhet i det hele tatt. Dette vet jeg fordi jeg veldig ofte har overdrevet følelser osv i fylla selv.... dagen etter så blir man helt flau over sine løgner og ønsker det usagt
Gjest brutal_mann Skrevet 16. juni 2009 #17 Skrevet 16. juni 2009 Det er en kjent sak at folk mister dømmekraften i fylla, og det var det som skjedde her. Tror nok han gjør bedre vurderinger som edru.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #18 Skrevet 16. juni 2009 Jeg har aldri tatt sånne fyllesamtaler alvorlig.... ikke sannhet i det hele tatt. Dette vet jeg fordi jeg veldig ofte har overdrevet følelser osv i fylla selv.... dagen etter så blir man helt flau over sine løgner og ønsker det usagt Merkelig. Jeg har selv aldri hatt slike følelser i fylla som jeg ikke har når jeg er edru. Det er jeg virkelig glad for. Så slipper jeg å lure noen.
CeeCee Skrevet 17. juni 2009 #19 Skrevet 17. juni 2009 Jeg skjønner ikke dere som sier slike ting i fylla. Hvorfor, egentlig? Det er jo veldig falskt. Er det fordi dere vil "trøste" den andre personen ved å late som? Kvalmt, synes jeg. Nytter ikke å si at det bare er alkoholen som står bak, det er jo noe inni dere som får dere til å si sånt. Har selv heldigvis aldri vært "offer" for noen slike, og håper jeg aldri kommer ut for det. Enkelt: Man er full og vil pule... Om man slenger inn noen linjer om følelser så er det vel lettere å få pult.. Særlig hvis man vet at denne personen har vært interessert tidligere. Sleipt, ja, men sånn er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå