KittyBambi Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Hei Jeg skal kjøpe brudebuketten min selv, samt knappehullsblomster til min kommende mann, hans to forlovere og faren min. I den forbindelse lurer jeg på hvor mye det vanligvis koster per knappehullsblomst? Jeg vet at knappehullsblomsten skal matche brudebuketten og jeg har ikke bestemt meg for disse blomstene enda heller, men jeg lurer på hvordan jeg skal gå frem på knappehullsblomstene... Noen som vet priser o.l.? Setter pris på all hjelp jeg kan få
Jade Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Min brudebukett kostet 1200,- med orkideer (bukettene de hadde, kostet fra 1000-2000 kr). Knapphullsblomstene kostet da 100,- pr stk. Jeg bestilte alt samtidig. Bestemte hvordan buketten skulle se ut, og så ba om matchende knapphullsblomster. Ikke noe mer enn det. Har du brudesvenn, må du huske knapphullsblomst til han også. Vurder også om brudgommens far skal ha knapphullsblomst. Det er en viktig dag for han også, selv om han ikke har en rolle i kirken.
anettes´verden Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Det har jeg lurt litt på, hvem skal egentlig ha knapphullsblomst?
FireFairy Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Ikke meningen å kuppe tråden nå altså, men jeg bare kom til å tenke på noe når jeg leste denne tråden. Er det vanlig at forlover ikke har knapphullsblomst? Vi gifter oss med kun forlovere+følge, min forlover får ikke noe spesielt siden vi ikke tenkte å gjøre noe stort ut av det, men hva med forloveren hans? Bør han ha knapphullsblomst? Hva mener dere? Nå ble jeg litt stresset her altså...
Bee Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 I de bryllupene jeg har vært i har alltid forlover også hatt knapphullsblomst...så jeg har alltid gått ut ifra at det er vanlig...
Lilly-L Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Vi har tenkt at både brudgom, brudgommens forlover, brudens far og brudgommens far skal ha knappehullsblomst. Enig med deg, Jade, det er en viktig dag for brudgommens far også, og vi ønsker ikke å skille mellom de.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #7 Skrevet 16. juni 2009 Jeg har fått beskjed om at de vil koste mellom 70 og 100kr stk, skal ha hvite roser. Jeg har bestilt 4 stk; en til brudgom, brudgomens forlover, brudgomens far og min far :D
KittyBambi Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2009 Tusen takk for svar Kanskje vi bør skaffe til brudgommens far også - for å ikke skille mellom de. Bra tips!
leirbål Skrevet 16. juni 2009 #9 Skrevet 16. juni 2009 Ikke meningen å kuppe tråden nå altså, men jeg bare kom til å tenke på noe når jeg leste denne tråden. Er det vanlig at forlover ikke har knapphullsblomst? Vi gifter oss med kun forlovere+følge, min forlover får ikke noe spesielt siden vi ikke tenkte å gjøre noe stort ut av det, men hva med forloveren hans? Bør han ha knapphullsblomst? Hva mener dere? Nå ble jeg litt stresset her altså... Når du ikke har noe til din forlover, er det ikke nødvendig med noe til hans forlover heller.
Jade Skrevet 16. juni 2009 #10 Skrevet 16. juni 2009 Nå pleier ikke jenter ha knapphullsblomst uansett...? Jeg syns at den mannlige forloveren bør få knapphullsblomst.
leirbål Skrevet 16. juni 2009 #11 Skrevet 16. juni 2009 Nå pleier ikke jenter ha knapphullsblomst uansett...? Jeg syns at den mannlige forloveren bør få knapphullsblomst. Min forlover skal ha blomst i håret. Det var egentlig det jeg tenkte på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå