Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kom ut av et forhold for ett par måneder siden. Når dette ble kjent blandt vennene mine så er det en av vennene(en mann) som har begynt å flørte med meg på ganske direkte vis- på msn.

Vi har kjent hverandre i mange år - litt sånn av og på kontakt - men nå har han som sagt begynt å flørte på msn. Og det går ganske direkte på sex.. han vil ha sex med meg. Selv om han ikke bruker direkte ord så er det ganske opplagt hva han vil. Han har vært såpass ærlig at han har sagt at jeg nok kanskje ikke er hans type dame for ett seriøst forhold av div grunner(barneønske bl.a) men at han liker meg tross alt likevel da.

Har vært på besøk til han to ganger og den første gangen var det bare kaffe og prat om alt mulig.. men null flørt eller noe som helst.

Var på besøk til han i går kveld også og da satt han i bare underbuksa og t-skjorta. Til å begynne med med pledd på seg men det forsvant etter hvert. Utpå kvelden kom han med små hint om hva han ville men uten å røre meg. Gikk rundt å spradet i bare underbuksa...

Jeg er no litt sjenert av meg egentlig så jeg turde ikke gjøre noe selv heller.

Nå hører det med til historien at jeg og han var på flørtern i fjor sommer også da vi begge var single.. og vi havnet i senga sammen en gang da... uten at det ble noe mer. Den gangen var jeg kanskje litt betatt av han men det gikk over. Er kanskje litt redd for at det skal skje igjen også da men vet jo hvor jeg står i hans øyne.

Men som sagt, flørter ganske uhemmet... ihvertfall på avstand. Snakka med han på msn for ikke lenge siden og da sa han at han egentlig er litt sjenert han å når det kommer til stykket men at det var like før at "jeg ble tøyd ut i går" som han sa...

Gjør jeg noe dumt hvis jeg hopper til køys med han? Vi er jo begge enige om at det mest sannsynlig blir kun det. Så lenge vi begge ikke har noen å stå til ansvar for så hvorfor ikke ha det litt moro? Og begge vet hva vi går til...

Har ikke noe håp om at det skal bli noe mer sånn i utgangspunktet men man vet jo aldri...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Gjør jeg noe dumt hvis jeg hopper til køys med han? Vi er jo begge enige om at det mest sannsynlig blir kun det. Så lenge vi begge ikke har noen å stå til ansvar for så hvorfor ikke ha det litt moro? Og begge vet hva vi går til...

Har ikke noe håp om at det skal bli noe mer sånn i utgangspunktet men man vet jo aldri...

Skal komme "Brutal mann" i forkjøpet her.... du sier det jo selv... det ligger et lite håp der om at det skal bli noe mer. Enda han har sagt klart at det ikke er det!!!

Whats the point!!!

Skrevet
Var på besøk til han i går kveld også og da satt han i bare underbuksa og t-skjorta. Til å begynne med med pledd på seg men det forsvant etter hvert. Utpå kvelden kom han med små hint om hva han ville men uten å røre meg. Gikk rundt å spradet i bare underbuksa... .

Skulle dette liksom være sexy?! Hadde vært nok til å gi meg avsmak. :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...