Gjest pizza Skrevet 15. juni 2009 #1 Del Skrevet 15. juni 2009 Hei! Badet i leiligheten trenger en fornyelse. Noen som kanskje kan ha en liten anelse om hvor mye det kan komme til å koste? Kommer ikke til å kunne velg de mest ekslusive løsningene. Kort om badet: Ca 4 kvm Gulv og vegger er flislagt, men skal skifte fliser. Det er allerede varmekabler Det finnes kran til vaskemaskin Ikke målt fukt Må ha nytt klosett Ny servant Evt noe utskiftning av gamle rør (har jeg hørt), hvilke rør det er snakk om er en annen sak.. hehe Ellers kunne jeg tenke meg speil som er lagt inn i veggen med flisene. Evt glassbyggerstein til å avgrense dusjhjørne, men hvis det blir veldig dyrt går jeg for noen av disse moderne svingdørene.. Og ja, få skiftet det som er gammelt. Er forøvrig ny varmtvannstank også, så behøver ikke tenke på det. Blir kjempeglad for svar, for her vt jeg det er mange med mye kunnskaper og erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #2 Del Skrevet 16. juni 2009 Det vil variere villt avhengig av hvem du får til å gjøre jobben Rørleggerforretninger og andre badoppussere kommer på gratis befaring. Hank inn alle firmaene i byen og få dem til å se på badet og komme med et tilbud. Det er helt gratis og uforpliktende, og mye, mye bedre enn å få en tro-og-synse-pris fra noen på nettet som ikke har sett badet ditt engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. juni 2009 #3 Del Skrevet 17. juni 2009 Det vil variere villt avhengig av hvem du får til å gjøre jobben Rørleggerforretninger og andre badoppussere kommer på gratis befaring. Hank inn alle firmaene i byen og få dem til å se på badet og komme med et tilbud. Det er helt gratis og uforpliktende, og mye, mye bedre enn å få en tro-og-synse-pris fra noen på nettet som ikke har sett badet ditt engang. Er selv håndtverker - enig i dette innlegget. Men du bør seriøst vudere å skifte varmekablene også - tenk vis de ryker 1 uke etter badet er ferdig - høres ut som de er noen år. Antar de må hogge litt i gulvet når de skal skifte røropplegg? men det blir fort 150-200.000 av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå