Gjest Gjest_JENTE23_* Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Hei! jeg har vært sammen med kjæresten min i 6 mnd nå, og begge eier hver sin leilighet. Hvor tidlig er det å flytte sammen? og det blir nok til at jeg med minst leilgihet, og høyest husleie må flytte til han. ( også noe sammen etterhvert) skal jeg selge eller leie ut? leier jeg ut vil jeg nok kunne dekke lånet med dagens rente, men går den opp går jeg nok i noen tusen "minus" hver mnd. HJELP!!
Nynaeve Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Etter bare 6 måneder sammen vil jeg nok ikke ha solgt leiligheten. Om vi begge ville flytte sammen, hadde det nok blitt utleie en stund. Man kan alltids selge senere, når man vet at dette varer. 6 måneder er ingenting egentlig, man har fortsatt på seg rosa filter
Anglofil Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Om det føles riktig for dere å flytte sammen etter 6 mnd, så synes jeg dere skal gjøre det. Kjæresten min og jeg hadde nok flyttet sammen med en gang omtrent hvis vi hadde kunnet, men pga studier var ikke det mulig. Vi flytter offisielt sammen, omtrent på dagen 1 år etter at vi ble sammen. I starten ville jeg ha leid ut, for å få inn en slags ekstrainntekt, eventuelt hadde jeg solgt om jeg ikke hadde hatt råd til begge deler. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå