Sort Pastill Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Ja, oversikten sier jo det meste ... Kan man leie hos f.eks gullsmed?
¤flicka¤ Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 De har vel i brudesalonger også, så vidt jeg vet. Jeg kjøpte et perlediadem brukt på finn, men tror det opprinnelig ble kjøpt hos agape.
Livinita Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Jeg kjøpte mitt på glitter Kostet 250 kr tror jeg, å er veldig fint! Alt trenger ikke nødvendigvis å være så dyrt for å være fint! Ingen kan jo se hvor det er kjøpt uansett:p
Pinheiro Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 brudesalonger, og ikke minst glitter. De har utrolig mange flotte på glitter, og ikke minst til en billig penge. Ingen legger merke til at det er fra glitter uansett Ellers så fins det også på gullsmed som du selv har nevnt, og i diverse nettbutikker her på nett, google det opp :-)
Anglofil Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Kjøpte mine på eBay. Kjøpte to til ca. 80 kr til sammen, for å ha noe å velge mellom. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå