Gå til innhold

skatteoppgjøret på altinn

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_margrethe_*
Skrevet

Jeg ser att det ikke er endelig skatteoppgjør hos meg, tidligere år var det ferdig beregnett før den 15 juni. er det ferdig beregnet hos noen andre?

takker alle for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri fått det før i slutten av juni, eller rundt 23.

Skrevet
Jeg ser att det ikke er endelig skatteoppgjør hos meg, tidligere år var det ferdig beregnett før den 15 juni. er det ferdig beregnet hos noen andre?

takker alle for svar.

stemmer att det har blitt gjort tidligere, det er ikke kommet noe endelig skatte oppgjør hos meg eller ennå. kommer nok i løpet av uken.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
stemmer att det har blitt gjort tidligere, det er ikke kommet noe endelig skatte oppgjør hos meg eller ennå. kommer nok i løpet av uken.

Skattepengene blir utbetalt fra og med 24.juni.Gleder meg:)

Skrevet

Ville bare si att papir utgaven av skatteoppgjøret vill bli sendt ut så man har det i løpet av denne uken. og da burde oppgjøret være ferdig på altinn straks.

Gjest Gjest_margrethe_*
Skrevet
Ville bare si att papir utgaven av skatteoppgjøret vill bli sendt ut så man har det i løpet av denne uken. og da burde oppgjøret være ferdig på altinn straks.

tusen takk for svaret nå ble jeg glad, da er det rett rundt hjørnet. hvor fant du ut det forresten?

Skrevet
tusen takk for svaret nå ble jeg glad, da er det rett rundt hjørnet. hvor fant du ut det forresten?

snakket med noen på skatteetaten tidligere i dag.

Skrevet
snakket med noen på skatteetaten tidligere i dag.

ok, takker så mye for svaret. nå er det bare å glede seg hihi

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Er det forresten flere som IKKE har levert selvangivelsen. Hvorpå det fremdeles står på altinn.no at selvangivelsen ikke er levert? Er bekymret. Tenk om den ikke er blitt levert da? (Jeg hadde ingen endringer).

Kupper tråden litt her, men for å ikke kuppe den helt, så kan jeg jo bare føye til at alt står uferdig inne hos meg, men det skjønte du vel..

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du ikke har gjort noen endringer så trenger du jo ikke å levere, da aksepterer du ligningen som den er. Så ikke bekymr deg for at det står ikke levert.

Skrevet
Er det forresten flere som IKKE har levert selvangivelsen. Hvorpå det fremdeles står på altinn.no at selvangivelsen ikke er levert? Er bekymret. Tenk om den ikke er blitt levert da? (Jeg hadde ingen endringer).

Kupper tråden litt her, men for å ikke kuppe den helt, så kan jeg jo bare føye til at alt står uferdig inne hos meg, men det skjønte du vel..

Jeg har ikke levert, og hver gang jeg går inn på Altinn er det der det første som dukker opp. Irriterer meg. Men det er ikke noe "farlig", det betyr bare at den ikke er sendt inn, men du skal jo ikke trenge sende inn når du ikke skal gjøre endringer.

Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet

Men er det flere enn meg som HAR sendt inn skatteoppgjøret (per post), men som likevel får denne beskjeden? Kjenner jeg blir litt stressa...

Gjest lucy d-.-b
Skrevet
Men er det flere enn meg som HAR sendt inn skatteoppgjøret (per post), men som likevel får denne beskjeden? Kjenner jeg blir litt stressa...

Det er jo bare å ta en kort telefon, når du kommer gjennom er min erfaring at de har flinke konsulenter som gir raskt svar. Jeg ble til og med oppringt av konsulenten jeg snakket om :)

Gjest meg igjen
Skrevet
Det er jo bare å ta en kort telefon, når du kommer gjennom er min erfaring at de har flinke konsulenter som gir raskt svar. Jeg ble til og med oppringt av konsulenten jeg snakket om :)

Dem burde rett og slett sette levert på altinn om ingenting er gjort innen den 30.04. så tror jeg dem kunne sluppet mange telefoner fra stressa folk rundt omkring.. :)

Eller at sånne som meg, som ikke ringer, kunne slappe litt mer av. Men vi skjekket sambo sin på altinn og, står samme på han. IKKE levert!! Skumle greier, hehe

Gjest lucy d-.-b
Skrevet
Dem burde rett og slett sette levert på altinn om ingenting er gjort innen den 30.04. så tror jeg dem kunne sluppet mange telefoner fra stressa folk rundt omkring.. :)

Eller at sånne som meg, som ikke ringer, kunne slappe litt mer av. Men vi skjekket sambo sin på altinn og, står samme på han. IKKE levert!! Skumle greier, hehe

Jeg er helt enig, det burde være oppdatert og i orden! Dessverre er ikke datasystemer (akkurat som menneskene som lager dem) feilfrie.. Jeg fikk et brev fra Skatteetaten i år om at jeg hadde unndratt skattepliktig lønn. Jeg hadde meldt inn alt, men det var en feil i dataprogrammet de hadde kjørt gjennom systemene sine for å hente ut avvik fra selvangivelsene. Jeg ringte og fikk oppklart at alt var i orden, men jeg forstår frustrasjonen din, da jeg selv rett og slett ble forbanna over at de anklaget meg for forsøk på skattesvindel.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Håper noen legger ut her om de har fått skatteoppgjøret på altinn. Er forferdelig spent på skatteoppgjøret i år, hadde en del fradrag og håper de har blitt akseptert.

Skrevet
Håper noen legger ut her om de har fått skatteoppgjøret på altinn. Er forferdelig spent på skatteoppgjøret i år, hadde en del fradrag og håper de har blitt akseptert.

Hei jeg pratet med noen på skattekontoret via telefon nå, hun var ikke akkurat blid. Hun sa att skatteoppgjøret ikke blir lagt ut før den 20 juni i år.

Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet

Problemet er at man ikke kommer igjennom. :-/

Skrevet
Problemet er at man ikke kommer igjennom. :-/

Er vel ikke så rart når så mange personer er så hysteriske etter å få høre hva de får igjen eller må betale. Det er jo ikke verre enn at man setter seg ned og regner på skatten sin ut fra tallene man sendte inn i april da! Veldig enkelt og greit når du går inn på skatteetaten.no.

Gjest venter
Skrevet

Dytter denne opp jeg....

Jeg er sååååå spent på om jeg får skatteoppgjøret nå i juni eller om jeg må vente til oktober.....

Er det noen som har fått opp skatteoppgjøret på altinn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...