Gå til innhold

Til alle jenter...

Hvilket sexleketøy foretrekker dere jenter av en dildo, og en vibrator?  

1. 1. Hvilket sexleketøy foretrekker dere jenter av en dildo, og en vibrator?

• Dildo
      3
    • Vibrator
      18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket sexleketøy foretrekker dere jenter av en dildo, og en vibrator?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare prøvd vibrator, men jeg må nå si jeg er sårhakke fornøyd med den jeg da :wink:

Så jeg kan egentlig ikke uttale meg siden jeg ikke har prøvd dildo noen gang, men det må da være kjedelig med en liten stake som ikke vibrerer engang? Da må det være bedre å finne seg en skikkelig mann :ler:

Lillian

Skrevet

Har ikke noe sammenligningsgrunnlag.

Men både jeg og sambo er meget fornøyd med det som dirrer :sjarmor:

Skrevet

Vettafan....D jeg har er en penisformet hudfarget stake m bøy..... :blunke: som sambis var så vennlig å forære meg.....Den går på batterier og vibrerer....hvis jeg vil! Men jeg vil ikke....Blir helt sattt ut av den lyden.... :ler:

Skrevet
Men jeg vil ikke....Blir helt sattt ut av den lyden.... :ler:

Psssst...chimp... Ta en kikk her :wink:

Skrevet

:ler:

Chimp.....Du MÅ ikke bruke full styrke konstant da, vettu....Den bråker mindre dess lavere styrke :wink:

Ellers så hadde jo Achmed et godt tips til deg :ler:

Evt. musikk går også an.....Romantisk bakgrunnsmusikk når du er på date med vibben vettu :ler:

Lillian

Skrevet

Psssst...chimp... Ta en kikk her :wink:

*Klasker meg i panna* Her er løsningen.....enda et par gummidingser ...til å putte i øra! Finnes d noe å tette igjen nesa m også? I tilfelle jeg skulle få problemer m odører i div former....? :ler:

Skrevet

chimp: Og så kan det jo hende at det er en crappy sak du har. De sølvsakene til 199 kroner bråker for eksempel som trykkluftsborr. Kan jo lønne seg å investere i noe som er litt ålreit. Da er de som regel såpass påkostet at energien brukes til å lage vibrering, og ikke lyd. Også må du huske at en vibrator ikke se ut som en penis.

Skrevet

Jeg har vibrator, men det er svært sjelden den blir slått på under bruk, blir litt satt ut av all denna vibreringa... Hadde jeg hatt en slik med klitoris stimulator ville jeg nok sett annerledes på det, tror jeg. Så, slik det er idag, kunne jeg like godt ha bytta ut vibben med en dildo!!

Skrevet
chimp: Og så kan det jo hende at det er en crappy sak du har. De sølvsakene til 199 kroner bråker for eksempel som trykkluftsborr. Kan jo lønne seg å investere i noe som er litt ålreit. Da er de som regel såpass påkostet at energien brukes til å lage vibrering' date=' og ikke lyd. Også må du huske at en vibrator ikke se ut som en penis.[/quote']

Hrmf!!! Dette er IKKE en sølvsak, men en ganske så naturtro og PEN!!! penis! Deilig er den også......uten lyd! :oops: Ellers stikker jeg bare inn de der øredildoene hvis jeg skulle få brålyst.....

Skrevet

Hrmf!!! Dette er IKKE en sølvsak, men en ganske så naturtro og PEN!!! penis! Deilig er den også......uten lyd! :oops: Ellers stikker jeg bare inn de der øredildoene hvis jeg skulle få brålyst.....

Jeg ga sølvsaken bare som eksempel på bråkete ting, og jeg skrev også «eksempelvis». Hva skiller forresten en pen og en stygg penis?

Dette blir muligens en smule hypotetisk (selv om jeg prøver så godt jeg kan å få østrogenet i meg til å boble over), men hvis jeg hadde vært kvinne og valgt ut vibrator til meg selv, hadde jeg garantert ikke valgt en penis, men noe som ser litt morsommere ut og har litt farge. Denne er for eksempel bare dritkul. :D

Skrevet

:hoho::hoho::hoho:

Men hvem sa at sex skal være moro.....???? :o D er dødsens alvorlig!!! :sjokk:

Skrevet
Men hvem sa at sex skal være moro.....???? :o D er dødsens alvorlig!!! :sjokk:

Så du har sex kun for å få barn? :hoho:

Skrevet

Utelukkende......og kun i misjonær!!! :blunke:

Skrevet

Det må være en fin jobb å være misjonær. Tenk hvor mange som har sex med misjonærer. Og tenk hvor få misjonærer det er i verden i forhold. Det blir sannelig mye sex på hver misjonær, det.

Skrevet
Utelukkende......og kun i misjonær!!! :blunke:

Og selvfølgelig med alt lyset av. :briller:

Skrevet

Og bare under dyna.....man er da anstendige mennesker...... :-?

Skrevet

Og man må selvfØØØlgelig være gift! :ler:

Skrevet

Og man må selvfØØØlgelig være gift! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...