Dalmore Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Har blitt småhekta på serien Harper's Island som går på tv2 zebra på søndag kveld, flere som liker den serien? Og hvem tror vi er morderen? Lever Wakefield fremdeles? Kan vi stole på sheriff Mills? Og hva med Abby selv? Kjør debatt!
Tusle Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Jeg tror det er noe muffens med sheriffen. Ikke klarer jeg å stole helt på Jimmy heller, selv om jeg syns han er ganske så søt Nei, jammen ikke lett å si altså...
Dalmore Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2009 Nei, det er noe muffins med sheriffen, ja, det synes jeg også. Jimmy bærer vel fremdeles mye nag pga at Abby reiste fra han uten å ta farvel? Og hva er greia med Madison, er hun synsk eller bare creepy? Og hva med Henry, som sto der full av blod i siste scenen? Jeg har smuglest litt på amerikanske forum, de ligger en episode foran oss og har litt flere ledetråder, så jeg skal passe meg for hva jeg sier her inne... Men gleder meg allerede til neste episode!!
Morea Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Henry har jeg begynt å tenke på også... Og Madison er veldig skummel synes jeg. Veksler veldig mellom søt og redd, og litt demonbesatt.... Har sett episode ni, men er ikke noe nærmere noen løsning føler jeg. Gleder meg til neste!! Er det noen som har tips til serier som ligner forresten? Er jo bare 13 episoder.
Gjest hekta Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Jeg tror Chole og Cal er morderene. (engelskmannnen og dama) Pga de er mye aleine. Cal ble hengene i en felle men ikke drept det er også litt merkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå