Gå til innhold

Til alle gutter...

Kamasutra

Hvilke sexhjelpemidler ville du ha foretrukket av en vagina og en oppblåsbar dukke?  

1. 1. Hvilke sexhjelpemidler ville du ha foretrukket av en vagina og en oppblåsbar dukke?

• Vagina
      2
    • Oppblåsbar dukke
      0

Anbefalte innlegg

Hvilke sexhjelpemidler ville du ha foretrukket av en vagina og en oppblåsbar dukke? Jeg har selv 3 vaginaer, og synest ikke noe særlig om de oppblåsbare...

Og til de som lurer, så får jeg faktisk noe av dama også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lik dorian.... ingen av de ovenstående..

...foretrekker varm fiskepudding... da får man litt sånn følelsen av en jomfru, på grunn av den smule motstand man opplever før man klarer å trenge inn i materien... :ler:

...så ta med det alternativet i avstemningen din, du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...foretrekker varm fiskepudding... da får man litt sånn følelsen av en jomfru' date=' på grunn av den smule motstand man opplever før man klarer å trenge inn i materien... :ler: [/quote']

Ja, har jo hørt om militærkokken som faktisk GJORDE det... Låste seg inn på kjølerommet om natta, skar et snitt i fiskepuddingen, fylte på med litt majones, og jukket i vei.

Men seriøst? Jeg ser poenget med å bruke dildoer og vibrator for jenter (Vibratoren vibrerer, og dildoen er litt enklere å bruke enn bøyde, korte kvinnefingre), men er disse dokkene og «vaginaene» bedre enn frøken Høyre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamasutra! Jeg har levd i den villfarelse at du har vært kvinne frem til nå....Kjønnsforvirring i KG's spalter.....du æ'kke den første! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamasutra! Jeg har levd i den villfarelse at du har vært kvinne frem til nå....Kjønnsforvirring i KG's spalter.....du æ'kke den første! :o

chimp, du vet at jeg er dame? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

chimp, du vet at jeg er dame? :ler:

Jada, jeg vet d, din ku.....eller sau...er d visst! Sauebabe! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at du nå vet hva jeg har mellom bena... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Ingen av dem! :ler:

Jeg ville ledd meg i hjel, sorry.

dorian

Ett klart sunnhetstegn doriannmann.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...