Millan Skrevet 21. april 2002 #1 Del Skrevet 21. april 2002 Litt i tvil om dette er rett forum, men vi prøver... Er det noen av dere som har vært på et selvutviklingskurs som dere er oppriktig fornøyd med, hvor dere følte at dere kom dere videre og at det dere lærte ble til hjelp i viktige avgjørelser/troen på deg selv? Det er jo en skog av slike kurs, så hva bør man velge. Hører gjerne på deres erfaringer og anbefalinger! På forhånd takk for svar! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pisces Skrevet 21. april 2002 #2 Del Skrevet 21. april 2002 Jeg kan dessverre ikke svare deg, men jeg er også interessert i å høre om erfaringer fra selvutviklingskurs! Det er som du sier en drøss av kurs å velge imellom, og lett å gå seg vill blant tilbudene. Kjedlig å kaste bort tid og penger på et kurs som viser seg å være bomtur..Håper noen kommer med anbefalinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millan Skrevet 28. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 28. april 2002 Hmmmm, er det virkelig ingen her som kan gi noen tips og råd til oss andre? Er virkelig denne type kurs så uvanlig? Kom igjen!:-)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaBanga Skrevet 28. april 2002 #4 Del Skrevet 28. april 2002 Jeg har søkt litt på nettet og her er noen adresser jeg har fått tak i. De fleste retter seg mot bedrifter, og det er ikke billig, men finner man noen gode så tror jeg det kan være verd pengene: http://www.emmali.no/ http://www.havnes.no/Coaching.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turte Skrevet 28. april 2002 #5 Del Skrevet 28. april 2002 Ja, jeg kunne også tenke meg et slikt kurs. Men det må ikke være for omfattende og ikke for dyrt. Håper noen har et virkelig godt forslag! Ellers finnes det jo haugevis av bøker om emnet også da! Det som er skummelt er at man kan blir LITT for opptatt av seg selv og det å være vellykket på alle plan. Lære å si nei, ikke stresse, utnytt tiden riktig, meditere, aktivisere seg riktig, spise riktig, trene riktig, gjerne autogen trening, være riktig sosial, kommunisere riktig, omgås de rette folkene, være effektiv men likevel kunne slappe av, tyde dine drømmer og leve i pakt med naturen... osv... Et kurs er nok bedre enn å lese bøker? Det er nok viktig å dele opplevelsene med andre og å "kunne snakke om det" og få litt individuell oppfølging. Hva med psykolog?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå