mee mee Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Er det mulig å kjøpe Stevia frø i Norge? Hvor kan jeg kjøpe de?
dandy Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Er det mulig å kjøpe Stevia frø i Norge? Hvor kan jeg kjøpe de? Du finner på nettet. Ellers så kjøpte jeg to steviaplanter på Plantasjen i Oslo for noen uker siden. ca. 30 kr stykket.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Du finner på nettet. Ellers så kjøpte jeg to steviaplanter på Plantasjen i Oslo for noen uker siden. ca. 30 kr stykket. er du sikker på at det var stevia? de er forbudt å selge i norge
Virreliten Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 http://eline.impecta.se/servlet/us_pyra?wt...inguest&p=H
Synne-Marie Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 er du sikker på at det var stevia? de er forbudt å selge i norge Det er ikke forbudt å kjøpe og selge Stevia som plante, men det er ikke lov å selge det som næringsmiddel.
Gjest Gjest_Blåbærkjole_* Skrevet 19. september 2009 #6 Skrevet 19. september 2009 Er det noen som har forsøkt å bestille Stevia fra Impoco? (ogimport.no) Det er ganske mye billigere der enn andre plasser, men det virker som en litt rar side. Salig blanding av sauna, magnetarmbånd, parykker og stevia...
Gjest Gjest_Michelle_* Skrevet 21. september 2009 #7 Skrevet 21. september 2009 Er det noen som har forsøkt å bestille Stevia fra Impoco? (ogimport.no) Det er ganske mye billigere der enn andre plasser, men det virker som en litt rar side. Salig blanding av sauna, magnetarmbånd, parykker og stevia... Ja, jeg har kjøpt Sun Stevia fra Impoco. Dette er stevia som har minst bismak av det jeg har prøvd gjennom mange år. Den er heller ikke utblandet med inulin som også gir bismak. Anbefales på det sterkeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå