pinkcloud Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Hei! Lurte på om noen har noen anbefalinger til frisør i stavanger?? Tenker da både oppsett av hår og sminking.Har hørt mye bra om Barokk frisør og frisørhuset, men begge de var desverre fullbooket:( Så begynner å få litt småpanikk! Knappe 3 mnd igjen til bryllupet.. Tar mer enn gjerne imot anbefalinger på hvor vi kan kjøpe bryllupskake også, hadde håpet å finne et sted hvor de gjerne lager litt annet et kun marsinpankaker.Har lyst på bryllupskake i hvit/mørk sjokolade ...Og om noen har tips til flinke blomsterdekoratører i stavanger, tas det i mot med stooor takk:)
Basementart Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Hei! Lurte på om noen har noen anbefalinger til frisør i stavanger?? Tenker da både oppsett av hår og sminking.Har hørt mye bra om Barokk frisør og frisørhuset, men begge de var desverre fullbooket:( Så begynner å få litt småpanikk! Knappe 3 mnd igjen til bryllupet.. Tar mer enn gjerne imot anbefalinger på hvor vi kan kjøpe bryllupskake også, hadde håpet å finne et sted hvor de gjerne lager litt annet et kun marsinpankaker.Har lyst på bryllupskake i hvit/mørk sjokolade ...Og om noen har tips til flinke blomsterdekoratører i stavanger, tas det i mot med stooor takk:) Frisør.. Har du prøvd Jettesalongen? De ligger ved Vaulen og har både hår og sminke, er ei jente som jobber der som er veldig dyktig.. husker dessverre ikke hva hun heter men er ikke så veldig mange som jobber der så om du ringer vet de nok hvem du mener Når det gjelder annet enn marsipan er jeg ikke sikker.. men jeg syns de er veldig flinke på Madla Handelsslag/Amfi Madla, du kan jo ta turen innom å høre..? Blomsterdekoratører har jeg dessverre ikke satt meg så mye inn i ennå..
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Vi har bestillt kake fra jærbakeren, de lager akkurat den kaken vi ville ha og var ikke spesielt dyre heller, i stavanger finner du dem på straensenteret men du må bestille kaken og ha møte med konditoren inne på klepp, så levere de der du vil. Frisør så vil jeg anbefale Modern Design på kvadrat, der er det flere flinke som kan hjelpe deg Er også en Modern Design i søragadå og magasin blaa men har aldri vert der så vet ikke om personale der er like flinke som de på kvadrat. Jeg er selv fra sandnes og har bestillt buketten min fra Blomster som er en populær butikk med mye god omtale, så jeg vet ikke om noen i stavanger dessverre. Lykke til med bryllupet og forberedelsene, selv har jeg kun 4 dager igjen
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Hei. Jeg og bestilte buketten og bordoppsatsene på blomst i sandnes hos Hanne. Var kjempe fornøyd, ikke så dyrt heller Tror dem har en butikk i stavanger og. (Storgt.?)
Bare innom Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Kakekompaniet ved Sola er absolutt en vinner!!! Masse gode kaker og ikke så dyrt heller. Gå inn på www.kakekompaniet.no :gjeiper: Lykke til på jakten
pinkcloud Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2009 Tusen takk for mange forslag! Skal ta å sjekke ut de forskjellige:) Til dere som som hadde bestilt kake på jærbakeren/kakekompaniet..vet dere hva slags fyll de kan tilby?? Vi kunne tenkt oss sjokoladekake med bringebærkrem f.eks.
Sivhoei Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 Jeg giftet meg for 2 uker siden og brukte Siljes blomster på Lura. Hun er kanonflinke og det er et av de rimeligste stedene. Jeg ordnet håret og sminke på Gausel frisør og velværesenter. Et bra sted, men litt dyrt. For meg så var tryggheten om at det ble bra veldig viktig, samme hva det koster...
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #8 Skrevet 20. juni 2009 Tusen takk for mange forslag! Skal ta å sjekke ut de forskjellige:) Til dere som som hadde bestilt kake på jærbakeren/kakekompaniet..vet dere hva slags fyll de kan tilby?? Vi kunne tenkt oss sjokoladekake med bringebærkrem f.eks. Jeg kunne få det jeg ville av fyll i kaka på jærbakeren, skal også ha bringebærkrem i den ene kaka av de tre på stativet. Siljes blomster på lura er flinke og ikke så veldig dyre nei
pinkcloud Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2009 Jeg giftet meg for 2 uker siden og brukte Siljes blomster på Lura. Hun er kanonflinke og det er et av de rimeligste stedene. Jeg ordnet håret og sminke på Gausel frisør og velværesenter. Et bra sted, men litt dyrt. For meg så var tryggheten om at det ble bra veldig viktig, samme hva det koster... Takk for tipset om Siljes blomster! Stakk innom der idag å forhørte meg litt, superkoselig dame! Så nå brudebukett,knapphullsblomster og dekorasjoner til lokalet nesten i boks. Skal innom engang til før bryllupet og avtale detaljene. Blir bra, jippi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå