nynne Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Trodde jeg hadde funnet min nye parfyme i CLEAN jeg... helt til jeg prøvde Chloe :rødme: For en fantastisk parfyme, helt meg! Men er det noen som vet om dennekan kjøpes på nettet, eller må jeg slå til å handle på Esthetique?
Gjest Ulva35 Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Takk for den linken, for parfymen er vanskelig å få tak i. Jeg brukte den i mange år og plutselig var den borte. Ikke på fly, båt, på nett eller i parfymerier. Spurte ei som jobber i et parfymeri og hun forklarte det sånn at de hadde sluttet å ta den inn fordi Chloe hadde solgt til billigkjeder og dermed var utelukket fra det gode selskap. Så fikk jeg en flakong i bursdagsgave av en venninne som hadde funnet den(den ekte, den på bilde i linken din) i et lite parfymeri. Der fortalte de at de så vidt hadde begynt å ta den inn igjen,men at den var bittelitt forandret. Det er den, men den er nydelig :rødme: Har sett etter den i parfymerier nær meg, og søkt rundt på nettet, men har ikke funnet den. Men nå vet jeg hvor jeg kan bestille den, så takk
Gjest Lotus Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Trodde jeg hadde funnet min nye parfyme i CLEAN jeg... helt til jeg prøvde Chloe :rødme: For en fantastisk parfyme, helt meg! Men er det noen som vet om dennekan kjøpes på nettet, eller må jeg slå til å handle på Esthetique? Her er den www.cheapsmells.com/search.php?search=chloe
Honesty Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Takk for den linken, for parfymen er vanskelig å få tak i. Jeg brukte den i mange år og plutselig var den borte. Ikke på fly, båt, på nett eller i parfymerier. Spurte ei som jobber i et parfymeri og hun forklarte det sånn at de hadde sluttet å ta den inn fordi Chloe hadde solgt til billigkjeder og dermed var utelukket fra det gode selskap. Men dette er ikke den samme, "gamle" Chloe, som sikkert ble skapt på 80-tallet. Denne duften det linkes til her, kom i fjor eller i 2007, og lukter ganske annerledes enn den opprinnelige, selv om navnet er det samme.
Gjest Lotus Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Men dette er ikke den samme, "gamle" Chloe, som sikkert ble skapt på 80-tallet. Denne duften det linkes til her, kom i fjor eller i 2007, og lukter ganske annerledes enn den opprinnelige, selv om navnet er det samme. Men den henvisningen jeg la ut er til den gode gamle
Honesty Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Men den henvisningen jeg la ut er til den gode gamle Ja, men jeg svarte til Ulva35, som svarte på hovedinnlegget. (Personlig liker jeg ingen av parfymene, men det er uvesentlig her).
Gjest Ulva35 Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 Men dette er ikke den samme, "gamle" Chloe, som sikkert ble skapt på 80-tallet. Denne duften det linkes til her, kom i fjor eller i 2007, og lukter ganske annerledes enn den opprinnelige, selv om navnet er det samme. Den som det ble linket til er den jeg har fått tak i nå. Og du har helt rett i at den ikke er helt lik, men jeg synes den er ganske lik jeg da, og mannen min synes den lukter ganske likt på meg også.
nynne Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2009 (endret) Jeg kjøpte hos Esthetique-butikken her. Dama i butikken sa at den fantes bare i 50 butikker i Norge, så den var litt "sjelden". Fantastisk nydelig parfyme!! Jeg har funnet min signaturduft:) Fikk forresten med en liten flaske med bodylotion også. Så selvsagt, nå øsnker jeg med den itillegg;) Endret 19. juni 2009 av nynne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå