Gjest Singh Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 (endret) Hei folkens, jeg er en inder og det er første gang jeg skriver her på desi.no og håper at det er mange kloke hoder her som kan gi meg noen råd ang. valg av livspartneren. Jeg er en høyt utdannet ung mann som er født og oppvokst i Norge, og nå vurderer å reise til India for å gifte meg. les mer her Innlegget er endret iht KGs regler. mrs_bond, mod Endret 17. juni 2009 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 først og fremst må jeg spørre om to ting... 1. Hvorfor sier du at du er på desi.no? 2. så sier du at du er "desi", hva betyr det? (så vidt jeg husker, betyr desi "10", og det gir derfor ingen mening for meg) Så, utover dette vil jeg si at jeg er skeptisk til at du velger noen av dem. Legen vil nok bli altfor selvstendig og ikke så underdanig som du gir uttrykk for å ønske deg, og den andre fortjener bedre enn å bli gift med en som ser på henne som "nest-best". Hvis du vil ha en indisk jente: reis til India, finn en jente du kan tenke deg å dele livet med, og som ønsker å dele livet med deg.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Det høres ut som om ingen av damene er rett for deg. Hun familieorienterte respekterer du ikke pr i dag. Du kaller henne feit. Hun karriereorienterte blir for selvstendig og sterk for deg. Men hun kan være mer familieorienter enn du er klar over da... Be familien din finne nye kandidater og spør de jentene som blir din kandidat og de vil ha deg også, slik at de får ta et valg. sørg for at du får ei dame som VIRKELIG vil ha deg, og som ikke velger det kun fordi familien mener du er best. Da kan dere få det godt
Gjest Gestur Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Gå for legen, og glem alle gammeldagse formeninger om at mannen skal tjene mest penger. Jeg er mann og hadde ikke hatt noe i mot en pengeinnbringende, smart og ikke minst modellignende dame. Det at hun kan redde livet ditt om det er i fare er heller ikke en ulempe. Win win i mine øyne!
Gjest Gjest_Ole Brum_* Skrevet 15. juni 2009 #5 Skrevet 15. juni 2009 Hmm, for et dilemma. Jeg hadde sagt til foreldrene mine " ja takk, begge deler", er det ikke lov hos dere å ha flerkoneri slik det er hos muslimske venner. Dette er jo ideelt, da kan du tilfredstille både deg og foreldra.... :gjeiper:
Troyamin Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 Hmm, for et dilemma. Jeg hadde sagt til foreldrene mine " ja takk, begge deler", er det ikke lov hos dere å ha flerkoneri slik det er hos muslimske venner. Dette er jo ideelt, da kan du tilfredstille både deg og foreldra.... :gjeiper: Eller ta den feite dama med til norge og få henne på ei tredemølle til hun tilfredstiller dine kra. Jøye meg....!
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #7 Skrevet 15. juni 2009 Jeg sier slutt å vær så kynisk i forhold til måten å vurdere damer på. Slutt å henge deg opp i kjønnsroller. Vi er alle individer. Om du nå er så høyt utdannet er du sikkert klok nok til å finne ut dette. Er bare svake menn som er usikre på seg selv som skyr sterke damer.
LitaPia Skrevet 15. juni 2009 #8 Skrevet 15. juni 2009 jises... Er da vel ikke sikkert noen av dem vil ha deg?
NoAngel Skrevet 16. juni 2009 #9 Skrevet 16. juni 2009 http://desi.no/forum/forum_posts.asp?TID=2...da8fbfbz8#43180 tror dette er grunnen.. han har nok bare copypastet inn her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå