Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Hei! Vi lurer på å dra til Thailand i januar, og barnet vårt er da to år (fyller to i februar). Er det noen av dere som har vært i Thailand med barn på den alderen som vil fortelle litt? Jeg lurer på flyturen; hvordan den gikk, bestilte dere ekstra sete, ekstra benplass, hvordan var det med mat på flyet til barnet? Trenger de vaksine? Går det bra å spise maten der for dem (tenker også på f.eks is)? UV-drakt eller solkrem (kommer nok til å bruke begge deler)? Er det noe spesielt man bør tenke på? Vi kommer til å dra på charter til Phuket (skal bare være borte i 14 dager, og da orker jeg ikke å styre med reising der , og etter hva jeg har forstått er charter billigst på den tiden og går direkte). Jeg vil understreke at jeg gjerne vil høre fra de som HAR vært der med barn i den alderen. Dere som bare vil linke til dr. Gunnar Hasles uttalelser; ikke gidd
Gjest TS Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Jeg lurer også på hvordan det er i Thailand på sommeren? Hvor i Thailand bør man evt dra for det beste været/slippe mest mulig unna regntid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå